داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
آشنایی با بهترین ضد آفتاب‌ های رنگی | معرفی محصولات برتر

آشنایی با بهترین ضد آفتاب‌ های رنگی | معرفی محصولات برتر

یکی از دغدغه‌هایی که اکثر افراد با آن مواجه هستند، این است که آیا می‌توانند از ضد آفتاب‌های رنگی روی پوست خود استفاده کنند؟ این ضد آفتاب‌ها برای سلامت پوست آن‌ها مفید است؟ در اصل ضدآفتاب‌های رنگی علاوه بر محافظت از پوست شما، پوشش رنگی و آرایشی ایجاد می‌کنند که می‌توانند ظاهر پوست را بسیار زیبا جلوه دهد. ویژگی‌های کلیدی ضد آفتاب‌های رنگی بسیار زیاد است که قصد داریم در این مطلب، آن‌ها را بررسی کنیم.

 

ضدآفتاب رنگی یا ضد آفتاب tinted چیست؟

کرم‌های ضد آفتاب رنگی یا tinted نوعی از محصولات محافظت‌کننده در برابر آفتاب هستند که نه تنها از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کنند، بلکه رنگی شفاف و کم رنگ به پوست می‌دهند. کرم‌های ضد آفتاب رنگی حاوی رنگدانه‌های معدنی هستند که رنگی متنوع و طبیعی به پوست می‌دهند. این رنگ می‌تواند به یکنواخت شدن رنگ پوست و کاهش عیوب پوست صورت کمک کند. برخلاف کرم پودرهای سنگین یا کانسیلرها، کرم‌های ضد آفتاب رنگی این مزیت آرایشی را در فرمول خود دارند که روی پوست به صورت سبک قرار بگیرند و تنفس را برای پوست راحت‌تر کنند. رنگدانه‌های رنگی موجود در این محصولات معمولاً از مواد معدنی مانند دی اکسید تیتانیوم یا اکسید روی مشتق می‌شوند که به عنوان مواد محافظ فعال در برابر آفتاب نیز عمل می‌کنند. این بدان معناست که کرم‌های ضد آفتاب رنگی، طیف گسترده‌ای از محافظت در برابر UVA و UVB را ایجاد و از پوست در برابر طیف کامل پرتوهای مضر فرابنفش محافظت می‌کنند.

 

ویژگی‌های مهم ضد آفتاب‌ های رنگی

نکته قابل توجه اینجاست که کرم‌های ضد آفتاب رنگی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که افراد را بیشتر به خود جذب می‌کند، از جمله:

محافظت بسیار گسترده

ضدآفتاب‌های رنگی، محافظت وسیعی در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد می‌کنند. آن‌ها معمولاً حاوی ترکیبی از فیلترهای معدنی و یا شیمیایی برای حفظ پوست در برابر آفتاب هستند.

وجود رنگدانه‌ 

کرم‌های ضد آفتاب رنگی حاوی رنگدانه‌های معدنی هستند که رنگ طبیعی و شفافی برای پوست ایجاد می‌کنند. این کرم‌ها می‌توانند به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک کنند. همچنین عیوب را روی پوست به حداقل می‌رسانند.

فرمول‌های سبک و قابل ترکیب

 بهترین کرم‌های ضد آفتاب رنگی دارای بافتی صاف و ابریشمی هستند که بدون ایجاد احساس سنگینی و چربی، به طور یکپارچه با پوست ترکیب می‌شوند. سبک بودن پوشش‌دهی این ضد آفتاب‌ها باید به حدی باشد که پوست حالت کیک مانند به خود نگیرد.

مواد مغذی پوست

علاوه بر فیلترهای UV، ضدآفتاب‌های رنگی ممکن است حاوی مواد مفید برای مراقبت از پوست مانند آنتی اکسیدان‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و مواد گیاهی تسکین‌دهنده برای تغذیه و محافظت از پوست باشند.

طیف‌های رنگی متنوع

کرم‌های ضد آفتاب رنگی با تنوع رنگی بالایی که دارند، مناسب برای استفاده انواع پوست‌ها هستند و تمامی افراد می‌توانند به راحتی آن را جایگزین کرم پودر‌های آسیب‌زننده کنند.

 

آیا ضد آفتاب‌های رنگی برای پوست صورت ضرر دارند؟

کرم‌های ضد آفتاب رنگی باکیفیت به طور کلی برای پوست مضر نیستند. در واقع، آن‌ها می‌توانند مزایای بیشتری را فراتر از محافظت در برابر آفتاب ارائه دهند. در ضد آفتاب‌های معمولی عموما از رنگدانه‌های مشتق از مواد معدنی مانند اکسیدهای آهن یا دی اکسید تیتانیوم استفاده می‌شود. این مواد همان رنگدانه‌هایی هستند که در بسیاری از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می‌شوند. این رنگدانه‌های معدنی علاوه بر ایجاد یک رنگ آرایشی، می‌توانند قابلیت‌های ضدآفتاب را افزایش دهند. آن‌ها ممکن است در کنار فیلترهای UV فعال، برای بهبود عملکرد کلی محافظت در برابر آفتاب، موثر‌تر عمل کنند. با این حال، مهم است که ضد آفتاب‌های رنگی را از برندهای معتبر انتخاب کنید که از مواد ایمن و غیر حساسیت زا در آن‌ها استفاده شده است.

 

معرفی تعدادی از بهترین ضد آفتاب‌های رنگی

حال قصد داریم در این قسمت بگوییم بهترین ضد آفتاب رنگی کدام است؟ در این بخش تعدادی از بهترین ضد آفتاب‌های رنگی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین‌ها را برای مصرف روزانه خود انتخاب کنید:

 

کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 لاکوئینتا

خرید کرم ضد آفتاب رنگی لاکوئینتا با SPF 50 یک گزینه ایده آل برای مراقبت از پوست شما است. این کرم ضد آفتاب چند فایده مهم برای سلامت و ظاهر پوستتان دارد:

  • محافظت گسترده در برابر اشعه ماوراءبنفش: SPF 50 به خوبی پوست شما را در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراءبنفش محافظت و از خطر آفتاب سوختگی، سرطان پوست و پیری زودرس جلوگیری می‌کند.
  • بهبود رنگ پوست: فرمول رنگی این کرم ضد آفتاب، ظاهر پوست را شفاف می‌کند و به آن درخشندگی و زیبایی می‌بخشد.
  • حفظ رطوبت و نرمی پوست: استفاده مداوم از این محصول به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و از ایجاد لکه‌های تیره و ناهمواری پوست جلوگیری می‌کند.
  • ایجاد پوستی صاف و جوان: این کرم ضد آفتاب می‌تواند منجر به ایجاد پوستی صاف‌تر و جوان‌تر شود. بنابراین، استفاده از ضد آفتاب رنگی لاکوئینتا با SPF 50 می‌تواند فواید چشمگیری برای سلامت و زیبایی پوست شما داشته باشد.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 لاکوئینتا

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی SPF 50 سینره

این کرم ضد آفتاب با محافظت گسترده در برابر پرتوهای UVA و UVB دارای فاکتور محافظتی بالا (+++PA) است که به خوبی پوست شما را در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه ماورابنفش محافظت می‌کند. خرید کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی SPF 50 سینره برای تمامی افراد، به ویژه افراد دارای پوست‌ چرب پیشنهاد می‌شود. همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند پیشگیری از پیری زودرس و لکه‌های پوستی، فاقد پارابن و چربی، ایجاد جلوه مات و دارای حجم کافی برای استفاده روزانه است. 

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی SPF 50 سینره

کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 الارو

کرم ضدآفتاب رنگی انواع پوست الارو دارای ویژگی‌های مهمی برای حفاظت و مراقبت از پوست است. این محصول دارای طیف گسترده‌ای از فیلترهای ضدآفتاب است که امکان ارائه بالاترین میزان محافظت از پوست را فراهم می‌کند. همچنین وجود فیلترفیزیکی تیتانیوم دی اکسید به عنوان مکانیسم دفاعی در برابر اشعه ماورابنفش، محافظ قوی‌تری را برای پوست ایجاد می‌کند. وجود عوامل آبرسان و درماکسیل به کاهش چین و چروک صورت و مرطوب‌سازی پوست کمک می‌کنند. با توجه به طیف متنوع فیلترهای ضدآفتاب، این محصول می‌تواند برای انواع پوست‌ها (چرب، خشک، حساس و...) مفید باشد. در مجموع، خرید کرم ضدآفتاب رنگی پوست الارو با ترکیب فیلترهای ضدآفتاب قوی، عوامل آبرسان و ضد چروک، می‌تواند گزینه مناسبی برای مراقبت و محافظت پوست در برابر اشعه ماورابنفش باشد. 

کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 الارو

کرم ضد آفتاب رنگی اوی وایت مناسب پوست‌ دارای لک SPF 50 اویدرم

جلوگیری از بروز لکه‌های پوستی جدید و از بین بردن لکه‌های موجود، محافظت در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB، وجود فیلترهای ضدآفتاب قوی به ویژه فیلتر فیزیکی تیتانیوم دی اکسید، امکان محافظت گسترده در برابر طیف وسیعی از اشعه‌های ماورابنفش را فراهم می‌کند. همچنین بافت سبک و بدون چربی، جلوگیری از قرمزی پوست و ایجاد حساسیت‌های پوستی این کرم ضدآفتاب، پوست را در برابر اشعه‌های مضر حاصل از کامپیوتر، تلفن همراه و سایر منابع نوری محافظت می‌کند. خرید کرم ضد آفتاب رنگی اوی وایت مناسب پوست دارای لک اویدرم محصول مناسبی برای مراقبت همه‌جانبه پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر است.

کرم ضد آفتاب رنگی اوی وایت مناسب پوست‌ دارای لک SPF 50 اویدرم

آیا ضد آفتاب رنگی بخریم یا بی‌رنگ؟

وقتی نوبت به انتخاب بین ضد آفتاب‌های رنگی یا بی‌رنگ می‌رسد، باید مزایا و معایب آن‌ها را در نظر گرفت. ضد آفتاب‌های رنگی می‌توانند مزایای بیشتری را برای شما فراهم کنند. از سوی دیگر، کرم‌های ضدآفتاب بی‌رنگ یا «شفاف» ممکن است توسط کسانی مورد استقبال قرار بگیرند که نیازی به تغییر و یا پوشانندگی پوست خود ندارند. شایان ذکر است که ضدآفتاب‌های رنگی و بی‌رنگ می‌توانند محافظت یکسانی در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم کنند، به شرطی که با مواد فعال مناسب فرموله شوند. پس در نهایت شما باید انتخاب کنید که کدام ضد آفتاب مناسب پوست و سلیقه شماست و آن را تهیه کنید. مشاوران داروخانه آنلاین زیوش در این انتخاب همراه شما هستند! 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، ونک، خیابان شهید محمد صانعی، پ۳۳، ساختمان صدف، داروخانه تکفارم

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش که نسخه برخط از داروخانه تکفارم است؛ از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا