داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
بهترین ضد آفتاب های کرم پودری + آشنایی با 7 محصول

بهترین ضد آفتاب های کرم پودری + آشنایی با 7 محصول

کرم‌های ضد آفتاب، علاوه بر این که از پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌کنند، بلکه دارای ترکیبات دیگری نیز هستند. این امر به آن سبب است که افراد همزمان با استفاده از کرم ضد آفتاب، از سایر ویژگی‌های آن نیز برخوردار شوند. ضد آفتاب کرم پودری، یکی از محبوب‌ترین نوع این محصولات است که توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود اختصاص داده است. با این کرم، می‌توان یک تیر و دو نشان زد؛ هم از خواص ضد آفتاب آن برخوردار شد و هم نواقص پوست را به صورت کامل پوشش داد. با ما همراه باشید تا در مورد بهترین ضد آفتاب های کرم پودری، اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

 

ضد آفتاب کرم پودری چیست؟

کرم ضد آفتاب، از آن دسته محصولات مراقبت از پوست است که در طول سال‌های اخیر، بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال به خوبی از قدرت مخرب اشعه‌های نور خورشید با خبر هستیم و با استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب، از پوست خود محافظت می‌کنیم. کمپانی‌های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی، گاهی اوقات ترکیبات دیگری را نیز به کرم‌های ضد آفتاب اضافه می‌کنند. ضد آفتاب کرم پودری، یکی از همین محصولات است که علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید، یک پوشش یکنواخت نیز بر روی پوست به وجود می‌آورد. این پوشش بسیاری از لکه‌ها، تیرگی‌ها و چین و چروک‌های ریز را می‌پوشاند و پوست را برای یک آرایش زیبا و جذاب آماده می‌کند.

 

فرق ضد آفتاب کرم پودری با رنگی

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای برخی از افراد به وجود آید این است که بین کرم ضد آفتاب پودری با رنگی، چه تفاوتی وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در ترکیبات کرم‌های ضد آفتاب پودری، از موادی مانند سیلیکون، بتاهیدروکسی اکسید، آمینو اسید، گلیکولیک اسید، گلیسیرین، آسکوربیک اسید، سرامید و کلاژن استفاده شده است. این ترکیبات، کرم پودر را به یک زیر ساز مناسب برای آرایش تبدیل کرده‌اند. به این صورت نه تنها پوست از قدرت مخرب اشعه‌های نور خورشید در امان می‌ماند، بلکه تمام عیوب و نواقص آن نیز پوشش داده می‌شوند. ضد آفتاب‌های رنگی، دارای رنگ‌دانه‌هایی هستند که رنگ پوست را روشن کرده و تا حدودی برخی از لکه‌های آن را پوشش می‌دهند. بدون شک قدرت یک کرم ضد آفتاب پودری، در پوشانندگی عیوب پوست، بسیار بیشتر از نوع رنگی آن است.

 

بهترین ضد آفتاب های کرم پودری + آشنایی با 7 محصول

اگر سلامتی پوست شما برایتان اهمیت دارد، پس حتماً یک ضد آفتاب سازگار با پوست خود را انتخاب کرده و همواره از آن در بیرون از خانه استفاده کنید. اگر دوست دارید کرم ضد آفتاب شما، قدرت پوشانندگی بالای نواقص پوست را داشته باشد، پس باید از یک کرم ضد آفتاب پودری استفاده کنید. در این قسمت از مقاله، به بررسی بهترین ضد آفتاب های کرم پودری پرداخته‌ایم و برخی از محبوب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم؛ پس همچنان با ما همراه باشید:

 

1. ضد آفتاب فاقد چربی کرم پودری SPF 30 الارو

اگر بخواهیم یکی از بهترین ضد آفتاب های کرم پودری را به شما معرفی کنیم، بدون شک از ضد آفتاب فاقد چربی کرم پودری SPF 30 الارو نام خواهیم برد. این محصول به سبب دارا بودن فیلترهای شیمیایی و فیزیکی قدرتمند، از پوست ما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. در ترکیبات این کرم، چربی وجود ندارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش دادن پوست قبل از آرایش است. پس از آن که از این کرم استفاده کردید، پوست شما کاملاً مات شده و حالا برای استفاده از محصولات آرایشی آماده است. این کرم از خواص آنتی اکسیدانی برخوردار بوده و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

ضد آفتاب فاقد چربی کرم پودری SPF 30 الارو

2. کرم ضد آفتاب رنگی کرم پودری SPF 60 مناسب پوست خشک و معمولی مای

اگر بدون استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب در معرض نور خورشید قرار بگیرید، پوست شما مستعد ابتلا به سرطان پوست، پیری و چین و چروک می‌شود. آن‌گاه خواهید دید که پوست شما دیگر آن سلامتی، جوانی و زیبایی همیشگی را ندارد. برای جلوگیری از این مشکل، می‌توانید از کرم ضد آفتاب رنگی کرم پودری SPF 60 مناسب پوست خشک و معمولی مای استفاده کنید. به خصوص اگر پوست شما خشک یا معمولی است، این کرم بهترین انتخابی است که پیش روی شما وجود دارد. این کرم به سبب دارا بودن ترکیبات رنگی و کرم پودری، یک لایه بر روی پوست کشیده و بسیاری از تیرگی‌ها و لکه‌های آن را پوشش می‌دهد. زمانی که از این کرم استفاده کردید، دیگر نیازی به کرم پودر معمولی به عنوان زیرساز آرایش نخواهید داشت.

 

3.کرم ضد آفتاب با پوشش کرم پودری مناسب پوست چرب و حساس SPF 40  مدیسان

برای آن که از بیماری و پیری پوست جلوگیری کنید، هرگز بدون آن که از یک کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید، از خانه خارج نشوید. در صورتی که پوست چرب و مستعد جوش دارید، ما به شما کرم ضد آفتاب با پوشش کرم پودری مناسب پوست چرب و حساس SPF 40  مدیسان را پیشنهاد می‌کنیم. این کرم نه تنها پوست را از اشعه‌های مخرب نور خورشید محافظت می‌کند، بلکه با قدرت پوشانندگی بالای خود، تمامی لکه‌ها، جوش‌ها و آکنه‌ها را محو کرده و می‌پوشاند. شما می‌توانید قبل از آن که لوازم آرایش را بر روی پوست خود استفاده کنید، این کرم را به عنوان یک پایه و اساس برای آرایش خود در نظر بگیرید.

 

4. کرم ضد آفتاب SPF 30 مناسب پوست خشک و معمولی حاوی عصاره آلوئه ورا مای

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ضد آفتاب SPF 30 مناسب پوست خشک و معمولی مای این است که با استفاده از عصاره آلوئه ورا ساخته شده است. بنابراین نه تنها از پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌کند، بلکه آن را آبرسانی کرده و خشکی پوست را از بین می‌برد. این کرم رنگ کاملاً طبیعی دارد و قدرت پوشش دهندگی آن بسیار عالی است. بنابراین خانم‌ها می‌توانند قبل از آن که شروع به آرایش صورت خود نمایند، از این کرم استفاده کنند. به این صورت نه تنها پوست خود را از تخریب اشعه‌های نور آفتاب در امان نگه می‌دارند، بلکه بسیاری از نواقص آن را می‌پوشانند.

 

5. کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک رنگی پوست چرب و مختلط SPF 50 آکوا سان بایومارین

اگر پوست شما از نوع چرب، مختلط و جوش‌دار است، یکی از بهترین کرم‌های ضد آفتابی که می‌توانید از آن استفاده کنید، کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک رنگی SPF 50 آکوا سان بایومارین است. با مصرف این کرم، یک تیر و چند نشان می‌زنید و به صورت همزمان از چند ویژگی خوب آن برخوردار می‌شوید. این کرم پوست شما را روشن کرده و بسیاری از لکه‌ها و تیرگی‌های آن را می‌پوشاند. همچنین به سبب دارا بودن ترکیبات ضد چروک، از بروز چین و چروک‌های ریز بر روی پوست جلوگیری به عمل می‌آورد. در عین حال با SPF 50 پوست را از قدرت مخرب اشعه‌های نور خورشید در امان نگه می‌دارد.

کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک رنگی پوست چرب و مختلط SPF 50 آکوا سان بایومارین

6. کرم پودر ضد چروک SPF 30 سینره

سینره یکی از بهترین برندهای کشورمان است که سال‌هاست در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست (به خصوص انواع کرم‌های ضد آفتاب) به فعالیت مشغول است. یکی از بهترین محصولاتی که توسط این کمپانی تولید شده و هم اکنون در دسترس ما قرار دارد، کرم پودر ضد چروک  SPF 30 سینره است. این کرم پودر با قدرت هر چه تمام‌تر، آسیب‌ امواج نور خورشید را به حداقل می‌رساند. همچنین با قدرت پوشانندگی بالای خود، هر نوع لک، تیرگی، قرمزی و التهاب پوست را پوشش می‌دهد. این کرم به مرور زمان چین و چروک‌های ریز پوست را برطرف کرده و جوانی و شادابی پوست را با خود به ارمغان می‌آورد.

کرم پودر ضد چروک SPF 30 سینره

7. کرم ضد آفتاب رنگی SPF 30  سینره

کرم‌های ضد آفتاب، بهترین محصولاتی هستند که تحت هر شرایطی باید در روتین پوستی ما وجود داشته باشند. این کرم‌ها با فرمولاسیون قدرتمند خود، اثرات مخرب اشعه‌های نور خورشید را خنثی می‌کنند. یکی از بهترین نوع این محصولات، کرم ضد آفتاب رنگی SPF 30  سینره نام دارد که با قدرت پوشانندگی عالی خود، بسیاری از عیب و ایرادهای پوست را پوشش می‌دهد. در ترکیبات این کرم از ویتامین E استفاده شده است. این ویتامین پوست را روشن کرده و نرمی و لطافت را به آن هدیه می‌دهد.

 

آیا ضد آفتاب کرم پودری ضرر دارد؟

زمانی که از کرم‌های ضد آفتاب پودری استفاده می‌کنید، همزمان 2 کار مهم برای پوست صورت خود انجام داده‌اید. یک این که پوست را از آسیب اشعه‌های مضر نور خورشید در امان نگه داشته‌اید و دوم این که بدون استفاده از یک کرم پودر مجزا، تمام تیرگی‌ها و لکه‌های پوست را پوشش داده‌اید. این یک روش کاملاً منطقی است و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب پودری، هیچ ضرری برای پوست ندارد. اگر شما از کرم پودر داروخانه ای حاوی ضد آفتاب و یا ضد آفتاب‌های کرم پودری موجود در بازار، درست و به اندازه استفاده کنید، پس دیگر نگران آسیب دیدن پوست خود در اثر مصرف چنین کرم‌هایی نباشید.

 

سخن پایانی

نور خورشید با تمام مواهب و برکاتی که در خود نهفته دارد، اما برای پوست انسان مضر است. اگر بدون استفاده از یک کرم ضد آفتاب در معرض اشعه‌های نور خورشید قرار بگیرید، سلامتی و زیبایی پوست خود را از بین خواهید برد. خوشبختانه انواع و اقسام کرم‌های ضد آفتاب از نوع ایرانی و خارجی در دسترس ما وجود دارند. یکی از بهترین نوع این محصولات، ضد آفتاب کرم پودری است که علاوه بر محافظت از پوست در برابر تابش نور خورشید، یک پوشش عالی بر روی آن ایجاد می‌کند. اگر برای خرید ضد آفتاب کرم پودری، به دنبال یک مرکز معتبر هستید، ما به شما داروخانه آنلاین زیوش را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، خيابان كارگر شمالی، نبش خیابان دوم، پلاک 1837، طبقه همكف

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش، نسخه آنلاین داروخانه معتبر دکتر سالاری تبار است که از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا