داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
بهترین ضد آفتاب برای لک صورت + معرفی 10 محصول برتر

بهترین ضد آفتاب برای لک صورت + معرفی 10 محصول برتر

همه ما به خوبی می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین روتین‌های پوستی که باید در طول روز رعایت کنیم، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب است. این کرم‌ها با ترکیبات شگفت انگیز خود از پوست ما در برابر امواج قدرتمند و مخرب نور خورشید محافظت می‌کنند. با کرم‌ ضد آفتاب است که از چین و چروک، لک، خطوط ریز و حتی سرطان پوست در امان می‌مانیم. بسیاری از کسانی که شاهد وجود لک‌هایی در صورت خود هستند، دوست دارند از ضد آفتاب ضد لک استفاده کنند. به این صورت همزمان پوست خود را از تخریب اشعه‌های نور خورشید در امان نگه می‌دارند و در عین حال لکه‌های آن را می‌پوشانند.

ما امروز تصمیم گرفته‌ایم چند نمونه از بهترین ضد آفتاب برای لک صورت را به شما عزیزان معرفی کنیم و خوشحال می‌شویم اگر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

آشنایی با 10 محصول به عنوان بهترین ضد آفتاب ضد لک

برای تمام ما، اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب کاملاً محرز و مشخص شده است. همه ما می دانیم که تنها یک کرم ضد آفتاب قدرتمند است که پوست ما را از خطرات اشعه‌های مضر نور خورشید در امان نگه می‌دارد. امروز به سراغ کرم‌های ضد آفتابی رفته‌ایم که از خاصیت ضد لک نیز برخوردار هستند. این کرم‌ها برای پوست لک دار طراحی شده‌اند و علاوه بر ایجاد سپر محافظتی در برابر نور خورشید، لک‌های پوستی را نیز می‌پوشانند. با ما همراه باشید تا بهترین نوع این کرم‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم:

 

1. کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF 50  درمالوگ

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF 50  درمالوگ، علاوه بر قدرت محافظتی بالای خود، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جلوگیری از ایجاد لک روی پوست به شمار می‌رود. زمانی که از این کرم ضد آفتاب استفاده کنید، به آرامی مشاهده خواهید کرد که بسیاری از لکه‌های تیره پوست کمرنگ شده و شاهد بروز لکه‌های تیره جدید نخواهید بود. این کرم ظاهری یکدست و درخشان به پوست بخشیده و زیبایی و جذابیت آن را چند برابر افزایش می‌دهد. در ترکیبات این کرم، مواد آبرسان نیز وجود دارند که رطوبت پوست را افزایش می‌دهند.

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF 50  درمالوگ

2. کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF 50 اریکه

برای محافظت پوست خود از اشعه‌های مضر نور خورشید، می‌توانید از کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF 50 اریکه و تمام خواصی که دارد برخوردار شوید. این کرم نه تنها قدرت محافظتی بالایی در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید دارد، بلکه برای پوست مستعد لک نیز مفید بوده و از ایجاد لکه‌های تیره پوستی جلوگیری به عمل می‌آورد. حتی اگر لکه‌های تیره‌ای در اثر تابش نور خورشید و یا پیری بر روی صورت شما به وجود آمده باشد، این کرم آن‌ لکه‌ها را می‌پوشاند. در ترکیبات این کرم انواع آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌هایی وجود دارند که پوست را تقویت کرده و از آن در برابر صدمات عوامل محیطی، آلاینده‌ها و اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌کنند.

 

3. کرم ضد آفتاب و ضد لک پوست خشک و معمولی  SPF 30 لافارر

اگر پوست شما خشک و معمولی است و به دنبال یک کرم ضد آفتاب با خاصیت درمان لک های پوستی هستید، ما به شما کرم ضد آفتاب و ضد لک پوست خشک و معمولی  SPF 30 لافارر را پیشنهاد می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم، بافت سبک آن است که به سرعت جذب پوست شده و احساس سنگینی بر روی آن ایجاد نمی‌کند. این کرم پوست را رطوبت رسانی کرده و لکه‌های تیره‌ای که بر روی پوست وجود دارند را به آرامی کمرنگ می‌کند. بیشتر ترکیبات این کرم از عصاره‌های گیاهی هستند؛ بنابراین پس از مصرف آن شاهد وجود ایجاد حساسیت و قرمزی بر روی پوست نخواهید بود.

کرم ضد آفتاب و ضد لک پوست خشک و معمولی  SPF 30 لافارر

4. کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی پوست چرب و مستعد آکنه  SPF 40 لافارر

معمولاً پوست‌های چرب، بیش از سایر پوست‌ها با مشکلاتی مانند کک و مک مواجه می‌شوند. در بسیاری از مواقع، این اشعه‌های نور خورشید هستند که باعث ایجاد لکه‌های تیره و کک و مک بر روی پوست می‌شوند. خوشبختانه می‌توان با استفاده از محصولاتی مانند کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی پوست چرب و مستعد آکنه  SPF 40 لافارر، علاوه بر محافظت از پوست در برابر پرتوهای آسیب رسان نور خورشید، این لکه‌ها را از بین برد و از بروز لکه‌های جدید جلوگیری به عمل آورد. این کرم پوست را به صورت عمیق رطوبت رسانی کرده و لطافت و نرمی بسیار خوبی برای آن به وجود می‌آورد. این کرم برای پوست‌های چرب که مستعد آکنه و جوش هستند، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن به شمار می‌رود.

 

5. کرم ضد آفتاب ضد لک رنگی SPF 50 ملافارما مای؛ بهترین کرم ضد آفتاب برای کک و مک

اگر بر روی پوست خود شاهد لک های دوران بارداری و یا لکه‌های تیره‌ای هستید که در اثر نور خورشید به وجود آمده‌اند، می‌توانید با استفاده از کرم ضد آفتاب ضد لک رنگی SPF 50 ملافارما مای، آن‌ها را به خوبی پوشش دهید. این کرم فرمولاسیون قدرتمندی دارد و با دارا بودن SPF 50، از آسیب اشعه‌های مخرب نور خورشید جلوگیری به عمل می‌آورد. این کرم نه تنها قدرت پوشانندگی بسیار خوبی برای تمام لکه‌های پوستی دارد، بلکه به مرور زمان لک‌ها را کمرنگ کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. اگر پوست صورت شما به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید ملتهب شده باشد، با استفاده از این کرم می‌توانید التهاب آن را التیام ببخشید.

کرم ضد آفتاب ضد لک رنگی SPF 50 ملافارما مای

6. کرم ضد آفتاب ضد لک بایوتاچ  SPF 50ام کیو

همه ما می‌دانیم که پرتوهای نور خورشید، اثرات ناخوشایندی بر روی پوست داشته و باعث ایجاد مشکلاتی مانند لک‌های تیره، چین و چروک، پیری زودرس و حتی سرطان پوست می‌شوند. کرم‌های ضد آفتاب، یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانیم آن‌ها را بر روی پوست استفاده کرده و با خیال راحت از خانه بیرون برویم. کرم ضد آفتاب ضد لک بایوتاچ  SPF 50ام کیو، یکی از بهترین نوع این محصولات است که علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید، به رفع لک جای جوش نیز کمک فراوانی می‌کند. این کرم پوست را روشن کرده و یک حالت طبیعی و زیبا به آن می‌بخشد.

 

7. کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی پوست خشک و معمولی SPF 40 لافارر

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی پوست خشک و معمولی SPF 40 لافارر، با فرمولاسیون قدرتمند خود، از پوست در برابر پرتوهای آسیب رسان نور خورشید محافظت می‌کند. کمپانی لافارر، از ترکیبات مرطوب کننده نیز در ساختار این کرم استفاده کرده است. بنابراین پس از مصرف آن مشاهده خواهید کرد که پوست شما نرمی و لطافت بسیار خوبی پیدا کرده است. همچنین این کرم، به عنوان یک کرم ضد لک رنگی نیز به شمار می‌رود. زمانی که از آن بر روی پوست خود استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد که لک‌های تیره پوست را پوشش داده و به مرور زمان، آن‌ها را کمرنگ می‌کند.

 

8. کرم ضد آفتاب و ضد چروک و ضد لک SPF50  سبیکتا

برای آن که از پوست خود مراقبت کنیم، باید یک روتین پوستی برای خود در نظر گرفته و در آن، استفاده از کرم ضد آفتاب را حتماً بگنجانیم. ضد آفتاب‌ها نمی‌گذارند پوست ما با قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید، آسیب ببینند. برخی از این کرم‌های ضد آفتاب، در ترکیبات خود مواد ضد لک نیز دارند که کرم ضد آفتاب و ضد چروک و ضد لکSPF50  سبیکتا یکی از بهترین نوع این محصولات به شمار می‌رود. ترکیبات فعالی که در ساختار این کرم وجود دارند، به آرامی لکه‌های پوستی، چین و چروک‌ها و خطوط ریز پوست را کاهش می‌دهند.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک و ضد لک SPF50  سبیکتا

9. کرم ضد آفتاب رنگی اوی وایت مناسب پوست‌ دارای لک SPF 50 اویدرم

فرمولاسیون کرم ضد آفتاب رنگی اوی وایت مناسب پوست‌ دارای لک SPF 50 اویدرم به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر محافظت پوست از اشعه‌های مضر نور خورشید، آن را روشن و شفاف می‌کند. بنابراین ما استفاده از این کرم را برای افرادی که پوست آن‌ها کدر بوده و دارای لکه‌های تیره است پیشنهاد می‌کنیم. در ترکیبات این کرم چربی وجود ندارد و همین امر، یک بافت سبک را برای آن ایجاد کرده است. پس از مصرف این کرم، مشاهده خواهید کرد که لکه‌های تیره‌ای که از قبل روی پوست وجود داشتند به آرامی شروع به کم شدن می‌نمایند.

 

10. کرم ضد آفتاب مناسب لک صورت SPF 50  ورونیک

فرمولاسیون کرم ضد آفتاب مناسب لک صورتSPF 50  ورونیک، بسیار منحصر به فرد بوده و در ترکیبات آن شاهد وجود ضد آفتاب و ضد لک هستیم. این کرم با وجود آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی که در ساختار خود دارد، از پوست در برابر عوامل محیطی، رادیکال‌های آزاد و همچنین امواج نور خورشید محافظت می‌کند. با استفاده از این کرم، لک‌های تیره و ناخوشایندی که روی پوست شما وجود دارند، به آرامی شروع به کمرنگ شدن می‌نمایند.

کرم ضد آفتاب مناسب لک صورت SPF 50  ورونیک

سخن پایانی

محافظت از پوست در برابر امواج قدرتمند نور خورشید، یکی از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده هر کدام از ما قرار دارد. به خصوص اگر روی پوست خود شاهد وجود لک یا جوش هستیم، باید بیش از پیش در زمینه انتخاب ضد آفتاب مناسب حساس باشیم. فراموش نکنید که نور خورشید عامل ایجاد لک و یا گسترش لک‌های پوستی است. ما با ارائه این مقاله تلاش کردیم بهترین ضد آفتاب ضد لک را به شما عزیزان معرفی کرده و به برخی از ویژگی‌های آن اشاره کنیم. شما عزیزان می‌توانید برای خرید کرم ضد آفتاب ضد لک، از طریق داروخانه اینترنتی زیوش اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، خيابان كارگر شمالی، نبش خیابان دوم، پلاک 1837، طبقه همكف

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش، نسخه آنلاین داروخانه معتبر دکتر سالاری تبار است که از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا