داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
در مورد ضد آفتاب در ترتیب آرایش چه می‌دانید؟

در مورد ضد آفتاب در ترتیب آرایش چه می‌دانید؟

کرم‌های ضد آفتاب، جایگاه خاصی در روتین پوستی هر کدام از ما دارند. به کارگیری فرمولاسیون قدرتمند در این کرم‌ها، موجب شده است که این محصولات از پوست ما در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید محافظت کنند. برخی از خانم‌ها همزمان با ضد آفتاب، از محصولات آرایشی دیگر نیز استفاده می کنند و گاهی ترتیب مصرف هر کدام از این محصولات، آن‌ها را گیج و سردرگم می‌کند. آن‌ها همواره با این سوالات در ذهن خود مواجه هستند که اول ضد آفتاب بزنیم یا پرایمر؟ ضد آفتاب در ترتیب آرایش، در چه جایگاهی قرار می‌گیرد؟ اگر این سوالات برای شما نیز به وجود آمده‌اند ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید. ما علاوه بر پاسخ به این سوالات، برخی از بهترین ضد آفتاب‌های کرم پودری و مناسب برای آرایش را به شما معرفی می‌کنیم.

 

اول ضد آفتاب بزنیم یا پرایمر؟

هر چند آرایش صورت، یکی از روتین‌های روزانه بسیاری از خانم‌ها به شمار می‌رود، بسیاری از افراد ترتیب استفاده از لوازم آرایشی و همچنین ضد آفتاب را نمی‌دانند و همواره از خود می‌پرسند اول ضد آفتاب بزنیم یا پرایمر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم همیشه ابتدا باید از کرم ضد آفتاب و پس از آن پرایمر و سایر محصولات آرایشی استفاده کنید. فراموش نکنید که حتی با وجود استفاده از انواع کرم‌ها و لوازم آرایشی، هرگز کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. شما نباید به بهانه آرایش صورت، استفاده از ضد آفتاب را نادیده بگیرید. بلکه قبل از هر کاری، ابتدا پوست خود را با کرم ضد آفتاب پوشش دهید و سپس به سراغ پرایمر و سایر لوازم آرایشی بروید.

 

معرفی ضد آفتاب کرم پودری و ضد آفتاب مناسب در آرایش

پس از پاسخ به پرسش «اول ضد آفتاب یا کرم پودر مهم است؟»، نوبت به معرفی برخی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب پودری است. با استفاده از این نوع کرم، با یک تیر دو نشان می‌زنید و دیگر نیازی به استفاده از پرایمر و کرم پودر جداگانه ندارید. این شما و این بهترین کرم‌های ضد آفتاب کرم پودری و مناسب برای آرایش:

 

1. ضد آفتاب کرم پودری SPF 25 الارو

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند برای صرفه جویی در زمان و هزینه خود، از یک کرم چند کاره استفاده کنند. آن‌ها دوست دارند کرم ضد آفتابی داشته باشند که علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید، قدرت پوشانندگی بسیار خوبی هم داشته باشد. کرم‌های ضد آفتاب پودری، یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه هستند و یکی از انواع آن‌ها، ضد آفتاب کرم پودری SPF 25 الارو است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های ضد آفتاب کرم پودری SPF 25 الارو عبارتند از:

  • در فرمولاسیون این کرم ویتامین E وجود دارد و پوست را آبرسانی می‌کند.
  • قدرت پوشانندگی این کرم بسیار زیاد است و بسیاری از تیرگی‌ها و لکه‌های پوست را می‌پوشاند.
  • این کرم از هیالورونیک اسید برخوردار است و علاوه بر رطوبت رسانی پوست، آن را نرم و لطیف می‌کند.
  • در ترکیبات این کرم، ماده‌ای به نام تیتانیوم اکساید وجود دارد که مانند یک فیلتر قدرتمند، از پوست در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید محافظت می‌کند.

 

2. ضد آفتاب رنگی کرم پودری و پرایمری فاقد چربی SPF 50 مکیسان سان سیف

زمانی که از کرم ضد آفتاب رنگی کرم پودری و پرایمری SPF 50 مکیسان سان سیف استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد که بسیاری از لکه‌ها، خط و خطوط و چین و چروک‌های پوست شما برطرف می‌شوند. پس از آن یک چهره یکنواخت از خود را مشاهده می کنید که حال برای آرایش کردن کاملاً آماده است. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این کرم، رادیکال‌های آزاد پوست را از بین برده و سلامتی را به پوست بازمی‌گرداند. با این کرم ضد آفتاب، پوست شما از آسیب اشعه‌های مضر نور خورشید در امان مانده و زیبایی و سلامتی خود را از دست نمی‌دهد.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ضد آفتاب رنگی کرم پودری و پرایمری فاقد چربی SPF 50 مکیسان سان سیف، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این کرم از خواص آنتی اکسیانی و ضد التهابی برخوردار است.
  • در ترکیبات این کرم عصاره چای سبز وجود دارد که سبب تنظیم چربی پوست می‌شود.
  • پوست پس از مصرف این کرم، برای مدت زمان 12 ساعت، حالت مات خود را حفظ می‌کند.
  • بسیاری از ناهمواری‌های پوست با مصرف این ضد آفتاب کرم پودری به خوبی برطرف می‌شوند.

ضد آفتاب رنگی کرم پودری و پرایمری فاقد چربی SPF 50 مکیسان سان سیف

3. کرم ضد آفتاب کرم پودری رنگی فاقد چربی SPF 60 مناسب پوست چرب و مختلط مای

اگر قبل از آرایش، به دنبال یک کرم با ویژگی‌های ضد آفتاب و قدرت پوشانندگی بالا هستید، ما به شما خرید کرم ضد آفتاب کرم پودری رنگی فاقد چربی SPF 60 مناسب پوست چرب و مختلط مای را پیشنهاد می‌کنیم. این کرم برای پوست‌های چرب طراحی شده و بافت بسیار سبکی دارد. زمانی که از آن استفاده می‌کنید، پوست شما حالت مات پیدا کرده و آماده برای استفاده از لوازم آرایش می‌شود. این کرم قدرت محافظتی بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید داشته و پوست ما را از پیری و بیماری در امان نگه می‌دارد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کرم عبارتند از:

  • این کرم حاوی کافئین است که سبب شادابی و جوانی پوست می‌شود.
  • با این کرم، دیگر شاهد لکه‌های پوستی، تیرگی و چین و چروک روی پوست خود نخواهید بود.
  • در ترکیبات این کرم ویتامین E و B5 وجود دارند که نرمی و لطافت را به پوست هدیه داده و آن را تغذیه می‌کنند.
  • کرم ضد آفتاب پودری مای، دارای SPF 60 بوده و مانند یک سد قدرتمند در برابر اشعه‌های نور خورشید عمل می‌کند.

 

4. کرم ضد آفتاب با پوشش کرم پودری مناسب انواع پوست SPF 40 مدیسان

برای خانم‌ها، بسیار مهم است که از سلامتی، جوانی و زیبایی پوست خود محافظت کنند. محصولات ضد آفتاب کرم پودری، از جمله بهترین کرم‌هایی هستند که بسیاری از خانم‌ها، برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید و همچنین پایه آرایش استفاده می‌کنند. یکی از بهترین نوع این محصولات، کرم ضد آفتاب با پوشش کرم پودری مناسب انواع پوست SPF 40 مدیسان است. این کرم به سبب دارا بودن رنگدانه‌های طبیعی، قدرت پوشانندگی بسیار خوبی داشته و تمام لکه‌ها و تیرگی‌های پوست را می‌پوشاند.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ضد آفتاب مدیسان با SPF 40، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این کرم، بسیاری از التهابات پوست درمان می‌شوند.
  • این کرم ضد آفتاب، در برابر آب و تعریق، مقاومت بسیار زیادی دارد.
  • با مصرف کرم ضد آفتاب مدیسان، پوست به خوبی رطوبت رسانی شده و نرمی و لطافت خود را به دست می‌آورد.
  • این کرم دارای عصاره چای سیاه و روغن درخت چای است و از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب با پوشش کرم پودری مناسب انواع پوست SPF 40 مدیسان

5. کرم پودر مرطوب کننده بی بی کرم SPF 20 سینره

سومین محصولی که امروز قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم، کرم پودر مرطوب کننده بی بی کرم SPF 20 سینره نام دارد. این کرم نه تنها قدرت پوشانندگی بالایی برای پوست دارد، بلکه رطوبت پوست را تامین نموده و آن را نرم و لطیف می کند. در ترکیبات این کرم، شاهد وجود ویتامین E هستیم. این ویتامین پوست را از آسیب‌های محیطی در امان نگه می‌دارد. کرم پودر بی بی کرم سینره، بافت سبکی دارد و مانند سایر کرم پودرها، به هیچ عنوان احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

با برخی از ویژگی‌های کرم پودر مرطوب کننده بی بی کرم SPF 20 سینره آشنا شوید:

  • کرم پودر سینره، پوست را آبرسانی کرده و خشکی آن را از بین می‌برد.
  • این کرم از قدرت پوشانندگی و مرطوب کنندگی بالایی برخوردار است.
  • این کرم دارای SPF 20 بوده و می‌تواند از پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید محافظت کند.
  • کرم پودر سینره یک جلوه مات بر روی پوست ایجاد کرده و بسیاری از تیرگی‌ها و لکه‌های آن را می‌پوشاند.

 

6. کرم ضد آفتاب رنگی اوی سبونورم مناسب پوست چرب دارای جوشSPF 50  اویدرم

اگر پوست شما از نوع چرب و جوش‌دار است و به دنبال یک کرم ضد آفتاب پودری هستید، ما به شما خرید کرم ضد آفتاب رنگی اوی سبونورم مناسب پوست چرب دارای جوش SPF 50  اویدرم را پیشنهاد می‌کنیم. در ترکیبات این کرم هیچ اثری از چربی وجود ندارد و زمانی که آن را استفاده کردید، احساس سبکی بسیار خوبی روی پوست خواهید داشت. فرمولاسیون قدرتمند این کرم، مانند سد محکمی از پوست ما در برابر اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌کند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی اوی سبونورم SPF 50  اویدرم عبارتند از:

  • این کرم، هیچ حساسیت و التهابی برای پوست شما به همراه نمی‌آورد.
  • با استفاده از این کرم، رطوبت مورد نیاز پوست تامین شده و نرم و لطیف می‌شود.
  • پس از مصرف این کرم، دیگر شاهد وجود جوش و آکنه بر روی پوست نخواهید بود.
  • با این کرم، بسیاری از تیرگی‌ها و لکه‌های پوست را پوشانده و آن را برای یک آرایش زیبا آماده کنید.

کرم ضد آفتاب رنگی اوی سبونورم مناسب پوست چرب دارای جوشSPF 50  اویدرم

سخن پایانی

ما در این مطلب، موضوع استفاده از ضد آفتاب در ترتیب آرایش را مورد بررسی قرار داده و به این سوال پاسخ دادیم که اول ضد آفتاب بزنیم یا پرایمر؟ در نهایت باید بگوییم که هرگز به بهانه استفاده از لوازم آرایشی، مصرف کرم ضد آفتاب را نادیده نگیرید. کرم های ضد آفتاب، از پوست ما در برابر تخریب‌ اشعه‌های UVA، UVB و مادون قرمز محافظت می کند. پس ابتدا پوست خود را با استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب با پوست پوشش داده و سپس هر لوازم آریشی که دوست دارید استفاده کنید. برای خرید ضد آفتاب کرم پودری، با کارشناسان ما از طریق داروخانه آنلاین زیوش تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، خيابان كارگر شمالی، نبش خیابان دوم، پلاک 1837، طبقه همكف

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش، نسخه آنلاین داروخانه معتبر دکتر سالاری تبار است که از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا