داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
معرفی بهترین فلوئید ضد آفتاب ها

معرفی بهترین فلوئید ضد آفتاب ها

ما از طریق پوست خود، با دنیای بیرون ارتباط برقرار می‌کنیم؛ بنابراین پوست بیش از هر قسمت دیگری از جسم، در معرض آسیب‌ها و صدمات مختلف قرار می‌گیرد. بخش عمده‌ای از این آسیب‌ها، از طریق تابش اشعه‌های نور خورشید رخ می‌دهند. این اشعه‌ها آسیب‌های جبران ناپذیری برای پوست ایجاد کرده و آن را دچار پیری زودرس، چین و چروک و انواع بیماری‌ها می‌کنند. بنابراین هرگز نباید بدون آن که از یک کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نکرده‌ایم، نباید از خانه بیرون برویم. یکی از بهترین محصولاتی که برای محافظت از پوست خود در برابر پرتوهای نور خورشید می‌توانیم استفاده کنیم، فلوئید ضد آفتاب‌ ها هستند. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت ضد آفتاب فلوئیدی چیست و بهترین محصولات را به شما معرفی می‌کنیم. 

 

ضد آفتاب فلوئیدی چیست؟

فرمولاسیون برخی از محصولات ضد آفتاب، بر پایه آب طراحی می‌شوند. به همین سبب است که فلوئید‌ها دارای بافت مایع بوده و کاملاً سبک هستند. زمانی که شما آن را روی پوست خود مصرف می‌کنید، بافت سبک آن را احساس خواهید کرد. این محصول به سرعت جذب پوست شده و اثرات مفید خود را بر جای می‌گذارد. فلوئید ضد آفتاب‌ها بر اساس مکانیزم شیمیایی عمل می‌کنند؛ به این صورت که پس از جذب اشعه‌های مضر نور خورشید، آن‌ها را به گرما تبدیل کرده و به بیرون هدایت می‌کنند.

این محصول برای کسانی که دارای پوست چرب و جوش‌دار هستند، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. زمانی که از فلوئید ضد آفتاب استفاده می‌کنید، منافذ باز پوست شما مسدود نمی شوند. بنابراین هیچ احساس سنگینی و چربی روی پوست خود نخواهید داشت. با استفاده از این محصول، دیگر نگران ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست صورت خود نخواهید بود.

 

آشنایی با بهترین فلوئید ضد آفتاب‌ها + آشنایی با 9 محصول

استفاده نکردن از کرم‌های ضد آفتاب در بیرون از خانه، عواقب جبران ناپذیری برای پوست دارد. خوشبختانه در این دوره و زمانه، بسیاری از ما از تخریب اشعه‌های نور خورشید مطلع هستیم و با استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب، از پوست خود مراقبت می‌کنیم. اگر پس از مصرف کرم ضد آفتاب، احساس سنگینی بر روی پوست خود دارید و با جوش مواجه می‌شوید، می‌توانید از فلوئید ضد آفتاب‌ها استفاده کنید. این محصولات حالت مایع و روان دارند و مانند کرم ضد آفتاب غلیظ نیستند. در ادامه مطلب به معرفی بهترین فلوئید ضد آفتاب ها می‌پردازیم.

 

1. فلوئید ضد آفتاب آبرسان فیوژن واتر SPF 50 بیزانس

اگر به دنبال یک ضد آفتاب سبک برای محافظت پوست خود از اشعه‌های مخرب نور خورشید هستید، ما به شما خرید فلوئید ضد آفتاب فیوژن واتر SPF 50  بیزانس را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول بر پایه آب ساخته شده و با بافت سبک خود، احساس خوشایندی برای پوست به ارمغان می‌آورد. در ترکیبات این فلوئید ضد آفتاب، شاهد موادی مانند پپتیدها، هیالورونیک اسید و ترکیبات آبرسان هستیم. بنابراین پوست پس از مصرف آن به خوبی آبرسانی شده و چین و چروک‌های آن کمتر می‌شوند.

2 . ضد آفتاب فلوئید پوست چرب رنگی SPF 50 بیزانس

یکی از بهترین محصولاتی که می‌توانیم به عنوان ضد آفتاب بر پایه آب به شما عزیزان معرفی کنیم، ضد آفتاب فلوئید پوست چرب  رنگی SPF 50 بیزانس است. فرمولاسیون این ضد آفتاب فلوئید به گونه‌ای طراحی شده است که پوست ما را از آسیب اشعه‌های UVA و  UVB نور خورشید در امان نگه می‌دارد. در ترکیبات این محصول، هیچ اثری از چربی وجود ندارد و کسانی که پوست چرب دارند، با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند. با مصرف این فلوئید ضد آفتاب، پوست شما لایه برداری شده و منافذ بسته آن پاکسازی می‌شوند.

 

3. فلوئید ضد آفتاب ضد لک  SPF 50 حاوی ویتامین C پرایم

یک فلوئید ضد آفتاب سبک که می‌توانید از آن برای محافظت از پوست خود در برابر تابش نور آفتاب استفاده کنید، فلوئید ضد آفتاب SPF 50 حاوی ویتامین C  پرایم نام دارد. این فلوئید ضد آفتاب نیز مانند سایر محصولاتی که به شما معرفی کردیم، بر پایه آب طراحی شده و استفاده از آن به هیچ عنوان احساس سنگینی بر روی پوست به وجود نمی‌آورد. این محصول از ترکیبات آنتی اکسیدانی برخوردار بوده و پوست را از آسیب رادیکال‌های آزاد در امان نگه می‌دارد. ویتامین C  موجود در این فلوئید، زمینه را برای شادابی پوست فراهم کرده و به سلول‌های پوست فرصتی برای بازسازی و ترمیم آسیب‌های خود می‌دهد.

4. فلوئید ضد آفتاب ویتامین سی با SPF 50  ویتالیر

زمانی که از فلوئید ضد آفتاب ویتامین سی با SPF 50  ویتالیر استفاده کنید، نه تنها پوست شما از آسیب اشعه‌های مخرب نور خورشید محافظت می‌شود، بلکه استفاده از آن باعث انسداد منافذ باز پوست نمی‌شود. این فلوئید ضد آفتاب، بر پایه آب تولید شده و با بافت سبک خود، به راحتی جذب پوست شده و اثرات قدرتمند خود را بر جای می گذارد. در ترکیبات این محصول شاهد وجود ویتامین سی و پروتئین گندم هستیم که بسیاری از آسیب‌های پوست را ترمیم کرده و شادابی و نشاط را به آن هدیه می‌دهند. هیالورونیک اسید موجود در این فلوئید ضد آفتاب، پوست را برای کلاژن سازی تحریک کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می‌دهد.

 

5. فلوئید ضد آفتاب ضد جوش فاقد چربی SPF 50  اسکین وان

اگر به دنبال یک ضد آفتاب فلوئیدی مفید و موثر برای پوست چرب و جوش‌دار خود هستید، ما به شما خرید فلوئید ضد آفتاب فاقد چربی SPF 50  اسکین وان را پیشنهاد می‌کنیم. در ترکیبات این محصول، هیچ اثری از چربی و مواد رنگی وجود ندارد؛ بنابراین برای کسانی که دارای پوست چرب هستند، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. این فلوئید ضد آفتاب با SPF 50 ، پوست را از آسیب اشعه‌های UVA و UVB نور خورشید، محافظت می‌کند. پس از آن که از این محصول موثر استفاده کردید، مشاهده خواهید کرد که چربی پوست شما متعادل شده و دیگر اثری از جوش و آکنه نخواهید دید.

 

6. فلوئید رنگی ضد آفتاب فاقد چربی مخصوص پوست چرب و مختلط اریکه

کسانی که پوست چرب و مستعد جوش و آکنه دارند، باید با استفاده از یک ضد آفتاب بر پایه آب (که ما آن را به نام فلوئید می‌شناسیم) پوست خود از آسیب اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کنند. از جمله محصولات مفید و موثری که در دسترس ما قرار دارند، می‌توان به فلوئید رنگی ضد آفتاب فاقد چربی مخصوص پوست چرب و مختلط اریکه اشاره کرد. زمانی که از این محصول استفاده کنید، پوست حالت مات پیدا کرده و بسیاری از نواقص آن پوشش داده می‌شوند. این فلوئید ضد آفتاب، از قدرت محافظتی بسیار خوبی در برابر اشعه‌های نور خورشید دارد؛ بنابراین با خیال راحت از آن استفاده کرده و قدم به بیرون از خانه بگذارید.

7. فلوئید ضد آفتاب ساین شیلد SPF 50  ساین اسکین

کمپانی ساین اسکین، یکی از بهترین محصولات خود را برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید به بازار ارائه داده است که ما آن را به نام فلوئید ضد آفتاب ساین شیلد SPF 50  ساین اسکین می‌شناسیم. فرمولاسیون فوق‌العاده این محصول، اجازه نمی‌دهد امواج نور خورشید، به پوست صورت ما کوچک‌ترین آسیبی ایجاد کنند. پس از مصرف این فلوئید ضد آفتاب، به هیچ عنوان احساس سنگینی، چربی و چسبندگی بر روی پوست نخواهید داشت. این محصول بلافاصله پس از مصرف، جذب پوست شده و اثرات قدرتمند خود را برای محافظت از پوست بر جای می‌گذارد.

 

8. فلوئید ضد آفتاب مناسب پوست خشک و حساس فیزیکال SPF 30 الارو

یک ضد آفتاب مایع، همان چیزی است که برای محافظت از پوست خشک و حساس خود از امواج نور خورشید به آن نیاز دارید. در میان تمام محصولاتی که در بازار وجود دارند، ما به شما فلوئید ضد آفتاب مناسب پوست خشک و حساس فیزیکال SPF 30 الارو را پیشنهاد می‌کنیم. این فلوئید ضد آفتاب، فاقد عطر و مواد مضر بوده و برای کسانی که پوست حساسی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. اگر پوست شما به هر دلیلی تحریک شده و سلول‌های آن آسیب دیده‌اند، این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. چرا که به سلول‌ها برای بازسازی و ترمیم کمک کرده و سبب تسکین و آرامش پوست می‌شود.

9. فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و مختلط SPF 50 درماتیپیک

زمانی که شروع به استفاده از فلوئید ضد آفتاب پوست چرب و مختلط SPF 50  درماتیپیک نمایید، مشاهده خواهید کرد که پوست شما شادابی و طراوت بیشتری پیدا کرده است. این محصول بر خلاف ضد آفتاب‌های معمولی که در دسترس ما وجود دارند، بر پایه آب ساخته شده و بافت بسیار سبکی دارد. زمانی که از آن استفاده کنید، چربی پوست شما متعادل شده و دیگر شاهد وجود جوش و آکنه بر روی پوست نخواهید بود. این فلوئید ضد آفتاب، در برابر آب و تعریق مقاومت بالایی دارد و اثرات قدرتمند خود را از دست نمی‌دهد.

 

سخن پایانی

اگر پوست صورت شما هم چرب و جوش‌دار است و نمی‌توانید از کرم‌های ضد آفتاب معمولی استفاده کنید، ما به شما کرم ضد آفتاب مایع یا همان فلوئید ضد آفتاب را پیشنهاد می‌کنیم. هر چند این ضد آفتاب‌ها سبک و آبکی هستند، اما قدرت محافظت کنندگی بالایی در برابر اشعه‌های نور خورشید دارند. پس از مصرف فلوئید ضد آفتاب‌ها دیگر احساس سنگینی و چسبندگی روی پوست نخواهید کرد و از احساس سبکی آن لذت خواهید برد. برای خرید فلوئید ضد آفتاب، از طریق داروخانه انلاین زیوش اقدام کرده و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، خيابان كارگر شمالی، نبش خیابان دوم، پلاک 1837، طبقه همكف

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش، نسخه آنلاین داروخانه معتبر دکتر سالاری تبار است که از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا