داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
بهترین کرم ضد آفتاب ضد چروک را بشناسید

بهترین کرم ضد آفتاب ضد چروک را بشناسید

کمتر کسی است که از آسیب‌های مخرب نور خورشید برای پوست بی‌خبر باشد. خوشبختانه استفاده از کرم ضد آفتاب، تبدیل به یکی از روتین‌های پوستی بسیاری از انسان‌ها در سراسر جهان شده است. تنها با استفاده از یک کرم ضد آفتاب قدرتمند و سازگار با پوست است که می‌توانیم از آسیب‌های مخرب اشعه‌های نور خورشید در امان بمانیم. کرم‌های ضد آفتابی که توسط برندهای معتبر جهان و ایران تولید شده‌اند، علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور خورشید، خواص دیگری نیز دارند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها، ضد چروک هستند و روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازند. ما امروز تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله، بهترین کرم‌های ضد آفتاب ضد چروک را به شما عزیزان معرفی کنیم و بسیار خوشحال می‌شویم اگر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

آشنایی با 7 کرم ضد آفتاب ضد چروک با خواص جوان کننده

کرم‌های ضد آفتاب جوان کننده و ضد چروک، محصولاتی هستند که در طول چند سال اخیر توسط کمپانی‌های مطرح جهان و ایران تولید و به بازار ارائه شده‌اند. این کرم‌ها با فرمولاسیون قدرتمند خود از نفوذ اشعه‌های UVA و UVB به پوست جلوگیری به عمل آورده و در عین حال جوانی و زیبایی را به آن هدیه می‌دهند. با استفاده از این کرم‌ها، نه تنها از آسیب اشعه‌های نور خورشید در امان خواهید ماند، بلکه به آرامی شاهد کاهش چروک‌های پوست خود خواهید بود. ما همراه باشید تا بهترین نوع این کرم‌های ضد آفتاب جوان کننده را به شما عزیزان معرفی کنیم:

 

1. کرم ضد آفتاب و ضد چروک و ضد لک  SPF50 سبیکتا

یکی از مهم‌ترین وظایفی که هر کدام از ما در طول زندگی خود داریم، محافظت از پوست است. بدین منظور باید یک روتین پوستی مناسب برای خود انتخاب کرده و تحت هر شرایطی به آن پایبند باشیم. کرم ضد آفتاب، یکی از مهم ترین محصولاتی است که باید در روتین‌های پوستی روزانه ما وجود داشته باشد. یکی از بهترین نوع این محصولات، کرم ضد آفتاب و ضد چروک و ضد لک  SPF50 سبیکتا است. این کرم با فرمولاسیون قدرتمند خود پوست ما را از تخریب‌ اشعه‌های UVA و UVB در امان نگه می‌دارد. همچنین ترکیبات فعالی که در ساختار آن وجود دارند، روند پیری پوست را به تعویق انداخته و آن را شاداب و زیبا می‌کنند.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک و ضد لک SPF50  سبیکتا

2. کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان وست SPF 90  پرودرما

اگر به دنبال یک کرم ضد آفتاب ضد چروک از برند پرودرما هستید، ما به شما خرید کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان وست SPF 90  را پیشنهاد می‌کنیم. این کرم دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی قدرتمندی بوده و رادیکال‌های آزاد که سبب پیری و بیماری سلول‌های پوست می‌شوند را از بین می‌برد. این کرم با SPF 90، یکی از قدرتمندترین سپرهای محافظتی را بر روی پوست ایجاد کرده و آن را از آسیب اشعه‌های مخرب نور خورشید در امان نگه می دارد. با این کرم، به آرامی چین و چروک‌های پوست کاهش پیدا کرده و با شروع روند کلاژن سازی، شاهد جوانی و زیبایی پوست خود خواهید بود.

 

3. کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50  سان سیف

یکی از مضراتی که نور خورشید برای پوست ما به همراه دارد، ایجاد چین و چروک و خطوط ریز روی پوست است. به این صورت پوست زودتر از آن‌چه تصورش را کنید، دچار پیری می‌شود. بهترین کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد، استفاده از یک ضد آفتاب با خاصیت ضد چروک است. یکی از بهترین محصولات ضد آفتاب ضد پیری که امروز قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم، کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50  سان سیف نام دارد. ترکیبات موثری که در این کرم وجود دارند، به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و سلول‌ها را برای بازسازی و ترمیم آسیب‌های خود تحریک می‌کند. با استفاده از این کرم، به طرز چشمگیری شاهد کاهش چین و چروک‌هایی خواهید بود که در اثر تابش نور خورشید بر روی پوست به وجود آمده‌اند.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50  سان سیف

4. کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی دور چشم آی وست SPF 30 پرودرما

زمانی که بدون استفاده از کرم ضد آفتاب در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید قرار بگیریم، پوست ما به مرور زمان دچار چین و چروک می‌شود. معمولاً این خطوط ریز در اطراف چشم بیش از سایر قسمت‌ها ایجاد می‌شوند. پس بهترین کاری که می‌توان برای سلامتی و جوانی پوست انجام داد، استفاده از یک ضد آفتاب جوان کننده است که بر روی چین و چروک‌های اطراف چشم نیز تاثیر مثبتی بر جای بگذارد. یکی از بهترین محصولاتی که در این زمینه تولید شده‌اند، کرم ضد آفتاب و ضد چروک رنگی دور چشم آی وست SPF 30 پرودرما است. این کرم علائم پیری را در اطراف چشم به تعویق انداخته و زیبایی و جوانی را با خود به ارمغان می‌آورد.

 

5. کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک رنگی پوست معمولی و خشک SPF 50 آکوا سان بایومارین

محصول ضد آفتاب جوانساز دیگری که در این قسمت از مقاله می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم، کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک رنگی پوست معمولی و خشک SPF 50 آکوا سان بایومارین است. این کرم، پوشش کاملی بر روی پوست ایجاد کرده و اجازه نمی‌دهد که اشعه‌های UVA و UVB نور خورشید، هیچ آسیبی به پوست برسانند. همچنین در فرمولاسیون این کرم، از ترکیباتی استفاده شده است که از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری به عمل می‌آورد. بنابراین پس از مصرف این کرم، نه تنها پوست شما از آسیب اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌شود، بلکه سلول‌های پوست به آرامی جوانی و سلامتی خود را به دست می‌آورند.

کرم ضد آفتاب ضد چروک پوست معمولی و خشک SPF 50 آکوا سان بایومارین

6. کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک رنگی پوست چرب و مختلط SPF 50 آکوا سان بایومارین

اگر پوست شما چرب یا مختلط است و به دنبال یک کرم ضد آفتاب ضد پیری هستید، ما به شما کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک رنگی پوست چرب و مختلط SPF 50 آکوا سان بایومارین را پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر ترکیبات قدرتمند ضد آفتاب که در ساختار این کرم وجود دارند، شاهد وجود انواع پپتیدها و ویتامین C هستیم که نقش مهمی در ترمیم و بازسازی سلول‌ها ایفا می‌کنند. این کرم پوست را آبرسانی کرده و با تامین رطوبت مورد نیاز آن، سبب نرمی و لطافت پوست می‌شود. این کرم سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست شده و به مرور زمان چین و چروک‌های ریز پوست را برطرف می‌کند. خاصیت روشن کنندگی این کرم را نادیده نگیرید؛ این ویژگی سبب پوشش تمام لکه‌های پوستی شده و حالت یکنواخت و زیبایی برای پوست به ارمغان می‌آورد.

 

7. کرم ضد آفتاب بهبود دهنده چروک SPF 50 ورونیک

کرم ضد آفتاب بهبود دهنده چروک SPF 50 ورونیک، یکی از بهترین محصولاتی است که توسط آن می‌توانید اثرات مخرب نور خورشید برای پوست را به حداقل برسانید. همچنین این کرم، از ترکیبات مغذی مانند انواع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها برخوردار است. بنابراین سلول‌های پوست پس از مصرف آن، به خوبی تغذیه شده و آسیب‌های خود را ترمیم و بازسازی می‌کنند. پس از آن مشاهده خواهید کرد که به آرامی چین و چروک‌ها و خطوط ریزی که روی پوست صورت شما وجود دارند، کاهش پیدا کرده و زیبایی و جوانی به پوست شما بازمی گردد.

کرم ضد آفتاب ضد چروک SPF 50 ورونیک

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید ضد آفتاب ضد چروک

اگر قصد دارید بهترین کرم ضد آفتاب ضد چروک را برای خود خریداری کنید، باید به نکات ساده‌ای توجه کنید که در ادامه مطلب به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. از فرمولاسیون قدرتمند ضد آفتاب برخوردار باشد: اشعه‌های UVA و UVB نور خورشید، به شدت مخرب هستند و باید با یک کرم ضد آفتاب با فرمولاسیون قدرتمدن، از آسیب‌ آن‌ها در امان ماند. بنابراین ضد آفتابی انتخاب کنید که پوشش دهی کامل و عالی داشته باشد.
  2. غیر کودون زا باشد: این موضوع بدان معناست که کرم ضد آفتاب نباید باعث مسدود شدن منافذ باز پوست شود. به این صورت پوست شما پس از مصرف ضد آفتاب، دچار جوش و آکنه نخواهد شد.
  3. SPF آن مناسب باشد: هنگامی که قصد خرید کرم ضد آفتاب و ضد چروک را دارید، حتماً دقت کنید که SPF آن با نوع پوست، شهری که در آن زندگی می کنید و فصلی که در آن به سر می‌برید همخوانی داشته باشد.
  4. در ترکیبات آن مواد مضر وجود نداشته باشد: بهتر است کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید که کمترین ترکیبات مضر در آن وجود داشته باشد. این ترکیبات به پوست شما آسیب زده و زمینه را برای پیری و چروک شدن آن فراهم می‌کنند.
  5. با پوست شما سازگار باشد: مطمئن شوید کرم ضد آفتابی که قصد خریداری کردن آن را دارید، با نوع پوست شما سازگاری دارد.

 

سخن پایانی

اگر دوست دارید علاوه بر محافظت از پوست خود در برابر پرتوهای مضر نور خورشید، چین و چروک‌های آن را نیز درمان کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از کرم‌های ضد آفتاب ضد چروک استفاده کنید. این کرم‌ها با فرمولاسیون قدرتمند خود، فرایند ایجاد چین و چروک و پیری پوست را به تاخیر انداخته و پوستی شاداب، زیبا و جوان به شما هدیه می‌دهند. ما با ارائه این مقاله، تلاش کردیم برخی از بهترین نوع کرم‌های ضد آفتاب جوانساز را به شما عزیزان معرفی کنیم. برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب ضد چروک، می‌توانید از طریق داروخانه اینترنتی زیوش اقدام کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ما محصول مورد نظر شما را در هر کجای ایران که باشید به دست شما می‌رسانیم و خوشحالیم که نقشی هر چند کوتاه در سلامتی و زیبایی پوست شما داریم.

 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، خيابان كارگر شمالی، نبش خیابان دوم، پلاک 1837، طبقه همكف

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش، نسخه آنلاین داروخانه معتبر دکتر سالاری تبار است که از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا