داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
بهترین ضد آفتاب های کودکان را بشناسیم + معرفی 8 محصول

بهترین ضد آفتاب های کودکان را بشناسیم + معرفی 8 محصول

پوست کودکان بسیار حساس‌تر و لطیف‌تر از ما بزرگسالان است. بنابراین اگر بدون استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب در معرض نور خورشید قرار گیرد، با آسیب‌های جبران ناپذیری مواجه می‌شود. پدر و مادرها، هرگز نباید قدرت مخرب نور خورشید برای پوست کودکان را دست کم بگیرند. آن‌ها باید با آگاهی کامل، بهترین ضد آفتاب های کودکان را بررسی کرده و محصولی سازگار و مناسب با پوست کودک برای او تهیه کنند. بسیار خوشحال می‌شویم اگر در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا برخی از بهترین کرم ضد آفتاب کودکان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

بهترین کرم ضد آفتاب کودک کدام است؟ آشنایی با 8 محصول برتر

آسیب‌ اشعه‌های نور خورشید، به هیچ سن و سالی محدود نمی‌شود و جبران ناپذیر است. به خصوص کودکان به سبب دارا بودن پوست حساس و لطیف، بیش از دیگران در معرض این صدمات قرار دارند. اگر به عنوان یک پدر یا مادر، به دنبال انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب کودک هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید. ما امروز قصد داریم برخی از بهترین نوع این محصولات را به شما عزیزان معرفی کنیم و خوشحال می‌شویم اگر همچنان با ما همراه باشید:

 

1. کرم ضد آفتاب کودکان با  SPF 40 فیتوکید

برخی از پدر و مادرها با این سوال در ذهن خود مواجه هستند که ضد آفتاب از چند ماهگی باید برای کودکان استفاده شود؟ پزشکان می‌گویند پس از پایان 6 ماهگی، می‌توانید استفاده از ضد آفتاب نوزاد را آغاز کنید. یکی از بهترین نوع این محصولات، کرم ضد آفتاب کودکان با  SPF 40 فیتوکید است. این محصول از پوست حساس و ظریف کودک، در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید محافظت می کنند. در ترکیبات این ضد آفتاب، از گلیسیرین استفاده شده است که رطوبت پوست کودک را تامین کرده و آن را نرم و لطیف می‌کند. این کرم رنگی نیست و هیچ اثری از خود روی پوست کودکان برجای نمی‌گذارد.

 

2. کرم ضد آفتاب کودکان  SPF 30 بیبی فرست

زمانی که متوجه شدیم کرم ضد آفتاب از چه سنی باید مورد استفاده قرار گیرد؟ حال باید به دنبال یک محصول مناسب و سازگار با پوست کودکان باشیم. پوست حساس و لطیف کودکان، با قرار گرفتن در معرض اشعه‌های نور خورشید، بیش از ما بزرگسالان آسیب می‌بیند. یکی از بهترین محصولاتی که امروز می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم، کرم ضد آفتاب کودکان  SPF 30 بیبی فرست است. این کرم بافت بسیار سبکی دارد و زمانی که آن را روی پوست کودک خود استفاده کنید، هیچ احساس سنگینی و ناخوشایندی برای او به همراه نمی‌آورد. در ترکیبات این کرم هیچ اثری از الکل، اسانس و مواد مضر وجود ندارد.

 

3. کرم ضد آفتاب کودکان SPF 30 سان سیف

اگر می‌خواهید از پوست حساس و ظریف کودک خود در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کنید، ما خرید کرم ضد آفتاب کودک SPF 30 سان سیف را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کرم علاوه بر قدرت محافظتی بالا، مشکلاتی مانند التهاب، قرمزی و آسیب دیدگی پوست کودکان را ترمیم می‌کند. این کرم از ترکیبات موثری مانند آلوئه ورا و کالاندولا برخوردار است و همین فرمولاسیون، آن را تبدیل به یک کرم ضد آفتاب و التیام بخش قدرتمند نموده است. این کرم در برابر شستشو مقاوم است و رطوبت نمی‌تواند خاصیت و کارایی آن را تحت تاثیر قرار دهد. آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی که در این کرم وجود دارند، رادیکال‌های آزاد پوست کودکان را از بین برده و از بیمار شدن سلول‌های پوست جلوگیری می‌کنند.

 

4. کرم ضد آفتاب کودکان سان وست فاقد جاذب های شیمیایی با SPF 35 پرودرما

اگر برای محافظت از پوست کودک دلبند خود به دنبال بهترین ضد آفتاب بچگانه هستید، ما به شما کرم ضد آفتاب کودکان سان وست فاقد جاذب های شیمیایی با SPF 35 پرودرما را پیشنهاد می‌کنیم. فرمولاسیون این کرم بر اساس ساختار پوست حساس و لطیف کودکان طراحی شده است و با قدرت هر چه تمام‌تر، از پوست در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید محافظت می‌کند. در ترکیبات این کرم شاهد وجود ویتامین‌های E، C، عصاره گیاه آلوئه ورا و روغن دانه آفتابگردان هستیم. بنابراین پس از مصرف آن، التهاب و مشکلات پوستی کودک درمان شده و از آسیب اشعه‌های نور خورشید در امان می‌ماند.

 

5. کرم ضد آفتاب مینرال بی رنگ مناسب پوست‌ حساس و کودکان SPF 50 سان‌ سلوشن مای

اگر قرار است کودک شما ساعت‌های طولانی در بیرون از خانه و در معرض نور خورشید قرار داشته باشد، باید از یک کرم ضد آفتاب مناسب و سازگار با پوست او استفاده کنید. فراموش نکنید که اشعه‌های مضر نور خورشید، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست کودک می‌زنند. یکی از بهترین محصولاتی که در این زمینه تولید شده و در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است، کرم ضد آفتاب مینرال بی رنگ مناسب پوست‌ حساس و کودکان SPF 50 سان‌ سلوشن مای نام دارد. این کرم هیچ ترکیب آلرژی‌زا و شیمیایی ندارد و آسیبی برای پوست به همراه نمی آورد. این کرم به سبب بافت سبک خود، به خوبی روی پوست پخش شده و قدرت محافظتی خود را آغاز می‌کند.

 

6. کرم ضد آفتاب کودک درمالوگ

پانزده دقیقه قبل از آن که کودک دلبند شما در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد، از یک کرم ضد آفتاب مناسب و سازگار با پوست او استفاده کنید. به این صورت خیال شما راحت خواهد بود که اشعه‌های مضر نور خورشید، نمی‌توانند به پوست لطیف و حساس او آسیب برسانند. یکی از بهترین محصولاتی که در این قسمت می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، کرم ضد آفتاب کودک درمالوگ نام دارد. این محصول به صورت بدون رنگ تولید شده و در کمترین زمان ممکن، جذب پوست شده و اثرات محافظتی خود را بر جای می‌گذارد. خوشبختانه در ترکیبات این کرم، هیچ اثری از رنگ‌های شیمیایی و مواد حساسیت‌زا وجود ندارد و با پوست حساس کودکان سازگاری بالایی دارد.

 

7. کرم ضد آفتاب کودک SPF 50 بیبی برن

یکی دیگر از بهترین محصولاتی که برای محافظت از پوست کودک دلبند خود از آسیب اشعه‌های نور خورشید می‌توانید از آن استفاده کنید، کرم ضد آفتاب کودک SPF 50 بیبی برن است. این کرم با SPF 50، یک سپر محافظتی بسیار قدرتمند بر روی پوست کودک ایجاد کرده و آن را از آسیب پرتوهای مضر نور خورشید در امان نگه می‌دارد. به سبب آن که در ترکیبات این کرم هیچ نوع ماده شیمیایی، اسانس و مواد آلرژی زا وجود ندارد، می‌توانید با خیال راحت از آن برای کودک خود استفاده کنید. این کرم چرب نیست و بافت بسیار سبکی دارد. بنابراین به راحتی جذب پوست شده و آثار شگفت انگیز خود را بر جای می‌گذارد.

 

8. کرم ضد آفتاب کودک مای

یک کرم ضد آفتاب قدرتمند که برای کودکان طراحی شده و هم اینک از طریق داروخانه آنلاین زیوش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، کرم ضد آفتاب کودک مای نام دارد. این کرم پوشش بسیار خوبی در برابر پرتوهای نور خورشید ایجاد کرده و با قدرت هر چه تمام‌تر از پوست کودکان در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. در ترکیبات این کرم، از روغن جوجوبا استفاده شده است که باعث سلامتی پوست شده و اثرات ناخوشایند اشعه‌های نور خورشید را خنثی می‌کند. طراحی این کرم به صورت کودکانه و زیباست و همین امر سبب شده است که کودکان با اشتیاق بیشتری از این کرم استفاده کرده و در برابر مصرف آن، مقاومت نشان ندهند.

 

سخن پایانی

می‌دانیم که به عنوان یک پدر یا مادر مسئولیت پذیر، درک می‌کنید که پوست کودکان تا چه میزان در معرض آسیب اشعه‌های مضر نور خورشید قرار دارند. به همین دلیل است که به دنبال بهترین ضد آفتاب های کودکان هستید تا از میان آن‌ها، یکی از مناسب‌ترین و سازگارترین نوع را برای کودک دلبند خود انتخاب کنید. ما با ارائه این مقاله، تلاش کردیم 8 نمونه از بهترین ضد آفتاب بچگانه را به شما عزیزان معرفی کنیم و امیدواریم این مطالب، برای شما مثمر ثمر بوده باشند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که شما می‌توانید برای خرید ضد آفتاب کودکان به داروخانه آنلاین زیوش مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

سوالات متداول

  1. آیا از ضد آفتاب بزرگسالان برای کودکان می‌شود استفاده کرد؟

بهتر است برای کودکان، از ضد آفتاب مخصوص خود آن‌ها استفاده کنید. چرا که پوست کودکان حساس است و فرمولاسیون کرم ضد آفتاب آن‌ها، مخصوص پوست‌های حساس تولید شده است. در کرم ضد آفتاب بزرگسالان، از عطر، رنگ و برخی از مواد نگهدارنده استفاده شده است که برای پوست کودک مضر هستند. بنابراین بهتر است از ضد آفتاب بزرگسالان برای کودکان استفاده نکنید.

  1. از چه سنی از ضد آفتاب باید استفاده کرد؟

بهترین زمانی که می‌توان شروع به استفاده از کرم ضد آفتاب نمود، 6 ماهگی است. بدین منظور انواع ضد آفتاب نوزاد طراحی و تولید شده است که می‌توانید از آن برای محافظت از پوست نوزاد خود در برابر اشعه‌های نور خورشید استفاده کنید.

  1. بهترین ضد آفتاب های کودکان را هر چند ساعت یکبار استفاده کنیم؟

بهتر است ضد آفتاب کودکان را هر 2 ساعت یکبار تمدید کنید. همچنین اگر کودک شما در معرض آب یا تعریق قرار گیرد، باید ضد آفتاب او را هر چه زودتر تمدید کنید تا اشعه های مضر نور خورشید، هیچ آسیبی به پوست او وارد نکنند.

 

 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، ونک، خیابان شهید محمد صانعی، پ۳۳، ساختمان صدف، داروخانه تکفارم

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش که نسخه برخط از داروخانه تکفارم است؛ از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا