داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
معرفی بهترین ضد آفتاب بی رنگ

معرفی بهترین ضد آفتاب بی رنگ

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای محافظت از سلامتی پوست خود باید رعایت کنیم این است که هرگز بدون استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب، قدم به بیرون از خانه نگذاریم. ضد آفتاب‌ها محصولات مراقبت از پوستی هستند که با فرمولاسیون قدرتمند خود، از ما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کنند. پوست انسان در برابر این اشعه‌ها بسیار آسیب پذیر است و سلامتی و جوانی خود را از دست می‌دهد. تنها یک کرم ضد آفتاب با SPF مناسب است که می‌تواند خیال ما را از بابت در امان ماندن از آسیب اشعه‌های نور خورشید راحت کند. بسیاری از ما دوست نداریم در کرم ضد آفتابی که استفاده می‌کنیم، ترکیبات رنگی وجود داشته باشند. در این گونه مواقع باید بهترین ضد آفتاب بی رنگ را انتخاب کرده و از آن استفاده کنیم. در ادامه مطلب، برخی از بهترین نوع این کرم‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

آشنایی با 10 ضد آفتاب بی رنگ

کرم‌های ضد آفتاب، علاوه بر این که از پوست ما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کنند، بلکه دارای فرمولاسیون دیگری نیز هستند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها رنگی بوده، برخی دیگر مرطوب کننده‌اند و در ترکیب بعضی دیگر از آن‌ها مواد ضد چروک وجود دارد. در میان تمامی این محصولات، کرم‌های ضد آفتاب بی‌رنگ، طرفداران بیشتری دارند. این کرم‌ها برای آقایان و خانم‌ها مناسب بوده و هیچ تغییری در شکل ظاهری پوست صورت به وجود نمی‌آورند. در ادامه مطلب، شما را با برخی از محبوب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب بی رنگ آشنا می‌کنیم:

 

1. لوسیون ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 پریم

اگر می‌خواهید سلول‌های پوست شما از آسیب اشعه‌های نور خورشید در امان بمانند، خرید لوسیون ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 پریم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. از جمله‌ مهم‌ترین ویژگی‌های این لوسیون، مقاومت بالای آن در برابر آب و تعریق است. بنابراین افرادی که در گرمای هوا بیش از پیش عرق می‌کنند، ورزشکاران و کسانی که مدام با آب در تماس هستند، می‌توانند با استفاده از این لوسیون، از پوست خود در برابر اشعه‌های نور خورشید محافظت کنند. این لوسیون ترکیبات رنگی ندارد و زمانی که از آن استفاده کنید، تغییری برای ظاهر پوست به وجود نمی‌آید.

لوسیون ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 پریم

2. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 63  دکتر ژیلا

اگر برای استفاده روزانه ضد آفتاب، به دنبال یک کرم با بافت سبک هستید، ما به شما کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 63  دکتر ژیلا را پیشنهاد می‌کنیم. میزان چربی این کرم، کاملاً کنترل شده است و زمانی که از آن استفاده کنید، به هیچ عنوان احساس چربی و سنگینی بر روی پوست خود نخواهید داشت. این کرم با فرمولاسیون قدرتمند خود، پوست را از آسیب اشعه‌های UVA و UVB نور خورشید، محافظت می‌کند. به سبب آن که در ترکیبات این کرم هیچ نوع رنگدانه‌ای وجود ندارد، بنابراین آقایان هم به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. از جمله ترکیبات گیاهی به کار رفته در این گرم، می‌توان به عصاره آلوئه ورا، برگ زیتون و روغن آووکادو اشاره کرد.

 

3. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 دلانو

برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید، می‌توانید از کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 دلانو استفاده کنید. زمانی که از این کرم استفاده کنید، هیچ رد و اثری بر روی پوست باقی نمی‌گذارد. به همین سبب است که آقایان با خیال راحت می‌توانند از آن برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه‌های نور خورشید استفاده کنند. خانم‌ها نیز از این کرم، زیر آرایش استفاده کرده و از تمام مزایای آن برخوردار می‌شوند. این کرم علاوه بر مقاومت بالا در برابر اشعه‌های نور خورشید، از بروز چین و چروک بر روی پوست هم جلوگیری به عمل می‌آورد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 دلانو

4. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 مناسب پوست نرمال تا خشک درماگور

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF50 درماگور، یکی از محصولاتی است که علاوه بر محافظت پوست از اشعه‌های مضر نور خورشید، آن را رطوبت رسانی هم می‌کند. بنابراین پس از مصرف آن، مشاهده خواهید کرد که پوست شما چه نرمی و لطافت خاصی پیدا کرده است. این کرم کاملاً بی‌رنگ است و هیچ اثری از آن روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد. از جمله مهم‌ترین ترکیبات موجود در این کرم، می‌توان به گلیسرین و روغن بادام زمینی اشاره کرد. این ترکیبات سبب شده‌اند که کرم ضد آفتاب درماگور، تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که پوست خشک و نرمال دارند شود.

 

5. کرم ضد آفتاب سنسوسان پروتکشن بی رنگ SPF 50  دکتر ژیلا

کرم ضد آفتاب سنسوسان پروتکشن بی رنگ SPF 50  دکتر ژیلا، به عنوان یک پوشش قدرتمند عمل کرده و طیف گسترده‌ای از ابعاد نور خورشید را دفع می‌کند. این کرم برای کسانی که پوست خشک و حساس دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. زمانی که از این کرم ضد آفتاب بی‌رنگ استفاده کنید، بافت سبک آن را بر روی پوست خود احساس خواهید کرد. با این کرم ضد آفتاب، دیگر نگران آفتاب سوختگی، پیری پوست، چین و چروک و لکه‌های تیره بر روی پوست خود نخواهید بود. در ترکیبات این کرم مواد مغذی و التیام بخشی وجود دارند که به سلول‌های پوست کمک می‌کنند تا بسیاری از آسیب‌ها را بازسازی کرده و سلامتی خود را به دست آورند.

 

6. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 60 مناسب پوست معمولی تا خشک سینره

یکی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب بی‌رنگ که می‌توانید برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه‌های نور خورشید استفاده کنید، کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 60 مناسب پوست معمولی تا خشک سینره است. در ساختار این کرم چربی وجود ندارد، بنابراین منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. پس اگر افرادی که دارای پوست چرب هستند از این کرم استفاده کنند، نباید نگران ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست خود باشند. این کرم از بروز لکه، تیرگی، کک و مک، چین و چروک و پیری پوست (که در اثر نور خورشید ایجاد می‌شوند) جلوگیری می‌کند.

 

7. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 مناسب پوست چرب و مستعد آکنه لایسل

محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید، تبدیل به یک چالش شده است که باید بهترین راه را برای حل آن پیدا کنیم. بدین منظور باید یک کرم ضد آفتاب سازگار با پوست خود را انتخاب کنیم. اگر پوست چرب دارید و به دنبال یک کرم ضد آفتاب بی رنگ و فاقد چربی هستید، ما به شما خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 مناسب پوست چرب و مستعد آکنه لایسل را پیشنهاد می‌کنیم. این کرم سد قدرتمندی است که پوست را از اشعه‌های مخرب UVA و UVB در امان نگه می‌دارد. پس از مصرف این کرم چربی پوست تنظیم شده و شاهد سفیدی و براقی بیش از حد پوست نخواهید بود.

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 50 مناسب پوست چرب و مستعد آکنه لایسل

8. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 30 مخصوص پوست حساس و نازک سینره

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در ساختار کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 30 مخصوص پوست حساس و نازک سینره مشاهده می‌کنیم، وجود ویتامین E است. هرچند این کرم ضد آفتاب بی رنگ است، اما ویتامین E موجود در آن، به مرور زمان لکه‌های تیره‌ای که از قبل بر روی پوست وجود دارند را از بین می‌برد. در فرمولاسیون این کرم شاهد وجود فیلترهای زینک اکساید و تیتانیوم دی اکساید هستیم که با قدرت هر چه تمام‌تر، از پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌کنند. پس از مصرف این کرم، به هیچ عنوان احساس سنگینی بر روی پوست نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید به امور روزمره خود بپردازید.

 

9. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 60 مناسب انواع پوست حاوی هیالورونیک اسید سینره

استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب، بهترین روتین پوستی است که می‌توانید برای خود در نظر بگیرید. اگر شما هم به کرم‌های ضد آفتاب بی‌رنگ علاقه دارید، ما به شما خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 60 مناسب انواع پوست حاوی هیالورونیک اسید سینره را پیشنهاد می کنیم. این کرم با تمام پوست‌ها سازگاری دارد. به سبب وجود ترکیبات هیالورونیک اسید در این کرم، پوست ما به صورت عمیق آبرسانی شده و نرم و لطیف می‌شود. این کرم به سلول‌های پوست کمک می‌کند تا آسیب‌های خود را بازسازی کرده و دوباره سلامتی و شادابی گذشته را به دست آورند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 60 مناسب انواع پوست حاوی هیالورونیک اسید سینره

10. کرم ضد آفتاب و رطوبت‌ رسان بی رنگ مناسب پوست خشک و خیلی خشک SPF 40 آتوپیا آردن

اگر پوست شما خشک و یا بسیار خشک است، می‌توانید برای محافظت از آن در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید، از کرم ضد آفتاب و رطوبت رسان بی‌رنگ SPF 40 آتوپیا آردن استفاده کنید. پس از مصرف این کرم مشاهده خواهید کرد که پوست شما آبرسانی شده و نرمی و لطافت خود را به دست آورده است. با استفاده از این کرم، پوست شما دچار مشکلاتی مانند پیری زودرس، چین و چروک و لکه‌های تیره نمی‌شود.

 

سخن پایانی

اگر به دنبال یک کرم ضد آفتاب با بافت سبک هستید و نمی‌خواهید رنگ پوست شما پس از مصرف آن تغییر کند، ما به شما کرم‌های ضد آفتاب بی‌رنگ را توصیه می‌کنیم. در ترکیبات این کرم‌ها هیچ اثری از مواد رنگی وجود ندارد و تمامی خانم‌ها و آقایان با خیال راحت می‌توانند از آن برای محافظت پوست خود از اشعه‌های آسیب رسان نور خورشید استفاده کنند. ما در این مقاله، بهترین ضد آفتاب بی رنگ را به شما معرفی کردیم و به 10 محصول برتر در این زمینه اشاره کردیم. برای خرید ضد آفتاب بی رنگ و انواع محصولاتی که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم، با ما از طریق داروخانه اینترنتی زیوش در ارتباط باشید.

 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، خيابان كارگر شمالی، نبش خیابان دوم، پلاک 1837، طبقه همكف

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش، نسخه آنلاین داروخانه معتبر دکتر سالاری تبار است که از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا