داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
ضد آفتاب لافارر یا پریم؛ کدام بهتر است؟

ضد آفتاب لافارر یا پریم؛ کدام بهتر است؟

به احتمال زیاد شما هم موقع خرید ضد آفتاب، با این چالش مواجه شده‌اید که بالاخره از بین این همه برند، کدام یک را انتخاب کنم؟ چه ضدآفتابی برای پوست من مناسب است؟ ایرانی بخرم یا خارجی؟ آیا می‌توانم به برندهای خارجی اعتماد کنم؟ در بین محصولات داخلی کدام را بخرم؟ و...

یکی از مهم‌ترین دلایل این پرسش‌های تمام‌نشدنی، اهمیت استفاده از ضد آفتاب در مراقبت از پوست است. اگر بین خرید ضد آفتاب لافارر و پریم مردد هستید، این مطلب از زیوش برای شماست؛ چون به طور کامل ضدآفتاب‌های این دو برند را بررسی و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم.

آشنایی با برند لافارر

برند لافارر برندی ایرانی است که فعالیتش را از سال 1388 و در لابراتوارهای تحقیقاتی و بین‌المللی دکتر کامکار آغاز کرده است. محصولات این برند باکیفیت هستند و در چهار لاین مراقبت از پوست، مو، تسکین درد و بهداشت فردی تولید می‌شوند.

حضور 20 ساله محصولات لافارر و محبوبیت آن‌ها بین کاربران، نشان‌دهنده کیفیت بالا و استاندارد بودن آن‌هاست.

مزایای ضد آفتاب لافارر

به‌ جرئت می‌توان گفت یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند کاملاً ایرانی، ضدآفتاب‌های آن است؛ محصولاتی که به خاطر داشتن ویژگی‌های زیر، توانسته‌اند با ضدآفتاب‌های خارجی رقابت کنند:

  • محافظت از پوست در برابر آفتاب

شاید تصور کنید که اصلی‌ترین ویژگی یک ضد آفتاب، مراقبت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید است؛ اما باید بگوییم یک ضد آفتاب باکیفیت باید بتواند در مقابل طیف گسترده‌ای از تابش‌های خورشید و به‌خصوص اشعه UVA و UVB محافظت کند.

مهم‌ترین فاکتور برای محافظت کامل یک ضد آفتاب از پوست، داشتن SPF مناسب (حداقل 30 به بالا) است. انواع ضدآفتاب‌های لافارر این SPF متعادل را دارند و از پوست در برابر تأثیرات مخرب آفتاب مانند آفتاب‌سوختگی، چین‌وچروک، لک‌های پراکنده و سرطان پوست محافظت می‌کنند.

  • بافت سبک

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ضد آفتاب لافارر، ساختار سبک آن است؛ ساختاری که به‌سرعت جذب پوست می‌شود و ردی از سفیدی به‌جا نمی‌گذارد. این ویژگی در ضدآفتاب‌های رنگی و مناسب پوست خشک این برند هم وجود دارد.

  • پوشانندگی یکنواخت

 یکی دیگر از مزایای ضدآفتاب‌های لافارر، پخش یکدست آن روی پوست است. در ضمن اگر برای داشتن یک آرایش روزانه، قصد خرید ضد آفتاب رنگی دارید، می‌توانید از محصولات این برند استفاده کنید. ضدآفتاب‌های لافارر تنوع رنگی زیادی دارند و به همین خاطر اکثر افراد با هر رنگ و تناژ پوستی، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

  • به‌کارگیری ترکیبات ضد لک 

همان‌طور که می‌دانید یکی از تأثیرات ناخوشایند اشعه آفتاب روی پوست، به وجود آمدن لک و تیرگی‌های سطحی است. مزیت ضدآفتاب‌های لافارر این است که در فرمولاسیون آن‌ها از ترکیبات ضد لک هم استفاده شده است؛ بنابراین برای کسانی که در حال درمان این معضل پوستی هستند یا می‌خواهند از بروز آن پیشگیری کنند، بسیار مناسب است.

  • فرمولاسیون متفاوت برای پوست‌های مختلف

برند لافارر انواع ضد آفتاب را برای پوست‌های مختلف تولید می‌کند؛ برای مثال اگر پوست خشکی داشته باشید، می‌توانید از نمونه‌های مناسب پوست خشک استفاده کنید که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند. در مقابل اگر پوستی چرب و جوش‌دار دارید، مدل‌های مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه را بخرید. نگران نباشید این برند برای پوست‌های معمولی هم ضد آفتاب دارد.

 

معرفی انواع ضدآفتاب‌های لافارر

همان‌طور که در بخش قبل توضیح دادیم، تنوع ضدآفتاب‌های لافارر بسیار زیاد است. با این حال محبوب‌ترین انواع آن عبارت‌اند از:

  • کرم ضد آفتاب و ضد لک پوست چرب و مستعد آکنه – بی‌رنگ - در دو مدل با SPF 30 و SPF 50
  • کرم ضد آفتاب و ضد لک پوست خشک و معمولی - بی‌رنگ - در دو مدل با SPF 30 و SPF 50
  • کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی پوست چرب - SPF 40 – در سه طیف رنگی روشن، متوسط و برنزه
  • کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی پوست خشک و معمولی - SPF 40 – در سه طیف رنگی روشن، متوسط و برنزه

معرفی برند پریم

لابراتوار دکتر اخوی از سال 1369 شروع به کار کرده است. مؤسس این شرکت، آقای دکتر نصرالله اخوی، کارنامه کاری بسیار درخشانی دارند و با شرکت‌های معروفی مانند ویشی، لانکوم و لورآل همکاری داشتند.

برند پریم یکی از زیرمجموعه‌های این لابراتوار است که در سال 1390 از آن رونمایی شد. محصولات پریم گواهینامه‌های معتبری مانند SASO و ISO دارند و در طول این سال‌ها، توانسته‌اند جای محکمی در بین محصولات مراقبت از پوست و مو باز کنند.

مزایای ضد آفتاب پریم

یکی از محصولات محبوب برند پریم، ضدآفتاب‌های متنوع آن است؛ ضدآفتاب‌هایی که در فرمولاسیون‌های مختلف تولید می‌شوند و پاسخگوی نیازهای انواع پوست هستند.

مهم‌ترین مزیت‌های ضدآفتاب‌های پریم شامل موارد زیر است:

  • مراقبت کامل از پوست

انواع مختلف ضدآفتاب‌های پریم، SPF 30 به بالا دارند؛ یعنی می‌توانند به‌طور متعادل و مناسبی، از پوست در برابر تأثیرات مخرب اشعه ماورا بنفش مراقبت کنند. این ضدآفتاب‌ها مانند یک سد دفاعی روی پوست عمل می‌کنند و مانع آسیب دیدن آن توسط نور خورشید می‌شوند.

  • ساختار سبک با فرمولاسیون‌های متفاوت

خیلی از افراد همیشه گلایه می‌کنند که ضد آفتاب روی پوستشان سنگینی می‌کند و متأسفانه به همین خاطر از آن استفاده نمی‌کنند. باید بگوییم ضدآفتاب‌های پریم بافت سبکی دارند و در فرمولاسیون‌های مختلف مانند ژل، فلوئید، لوسیون و کرم تولید می‌شوند. در ضمن همه آن‌ها به‌سرعت روی پوست جذب می‌شوند و هیچ رد گچی به‌جا نمی‌گذارند.

  • داشتن ترکیبات ضد جوش، جوان‌کننده و روشن‌کننده

مدل‌های مختلف ضد آفتاب پریم، به‌جز مراقبت از پوست در برابر آفتاب، ترکیباتی مانند جوان‌کننده‌ها، روشن‌کننده‌ها و ضد جوش هم دارند؛ به همین خاطر اگر در حال درمان آکنه هستید می‌توانید از لاین آکنکس استفاده کنید که ترکیبات ضد جوش و مات‌کننده دارد. برای کسانی که می‌خواهند پوستی شاداب‌تر و روشن‌تر داشته باشند، انواع ضدآفتاب‎‌های حاوی ویتامین C، گزینه مناسبی است.

  • کاور مناسب مدل‌های رنگی

ضدآفتاب‌های پریم برای پوست‌های مختلف، از معمولی و مختلط گرفته تا چرب و ... تولید می‌شوند. مدل‌های رنگی این محصولات طیف رنگی متنوعی دارند و کاور آن‌ها برای یک آرایش روزانه یا سبک مناسب است؛ بنابراین با خرید ضد آفتاب پریم و رنگ مناسب با پوستتان، در هزینه خرید کرم پودر صرفه‌جویی خواهید کرد.

معرفی انواع ضدآفتاب‌های پریم

ضدآفتاب‌های ‌‌‌‌پریم در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها برای یک گروه خاص از افراد مناسب هستند. فهرست زیر شامل پرفروش‌ترین انواع ضدآفتاب‌های پریم است:

  • فلوئید ضد آفتاب بی‌رنگ، حاوی ویتامین C با SPF 50 مناسب انواع پوست
  • ژل ضد آفتاب بی‌رنگ، حاوی ویتامین C با SPF 50 و پوست معمولی و مختلط
  • ضد آفتاب و کانسیلر دور چشم با SPF 25
  • کرم ضد آفتاب جوان‌کننده در دو نوع رنگی و بی‌رنگ با SPF 50 و مناسب پوست معمولی و مختلط
  • کرم ضد آفتاب لاین آکنکس، در دو نوع بی‌رنگ و رنگی (بژ طبیعی، بژ روشن، بژ و برنزه)، با SPF 60 و ترکیبات ضد آکنه

مقایسه ضد آفتاب لافارر و پریم

مقایسه ضد آفتاب لافارر و پریم کار چندان راحتی نیست؛ چرا که هر دو برند محصولاتی باکیفیت تولید می‌کنند و قدمت حضور آن‌ها در فروشگاه‌های معتبر، این موضوع را تائید می‌کند.

انتخاب بین ضدآفتاب‌های این دو برند به نیازهای پوستی، توصیه پزشک، سلیقه شخصی و در نهایت بودجه شما بستگی دارد.

به طور کلی، میانگین قیمت ضدآفتاب‌های پریم از ضدآفتاب‌های لافارر کمتر است و از این نظر شاید انتخاب مقرون به صرفه‌تری به نظر برسد. باری، تمام ضدآفتاب‌های این دو برند، استاندارد، باکیفیت و مورد تائید پزشکان هستند.

سخن پایانی

این مطلب را به معرفی و بررسی ضد آفتاب پریم و لافارر اختصاص دادیم. مزایا و تاریخچه هر برند را بررسی کردیم و در انتها محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ضدآفتاب‌های هر کدام را معرفی کردیم.

در انتها این نکته را اضافه کنیم که شما می‌توانید این ضدآفتاب‌ها و سایر محصولات مراقبت از پوست و مو و مکمل را از داروخانه آنلاین زیوش تهیه کنید.

سؤالات متداول

  • آیا ضد آفتاب لافارر خوب است؟

اکثر کسانی که از ضدآفتاب‌های لافارر استفاده کرده‌اند، از آن راضی بوده‌اند. با این حال انتخاب محصول مناسب، به نوع و نیازهای پوست شما بستگی دارد.

  • قیمت ضد آفتاب پریم پوست چرب چقدر است؟

برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول، به سایت زیوش مراجعه کنید.

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، خيابان كارگر شمالی، نبش خیابان دوم، پلاک 1837، طبقه همكف

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش، نسخه آنلاین داروخانه معتبر دکتر سالاری تبار است که از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا