داروخانه آنلاین زیوش
نام محصول یا برند مورد نظر خود را جستجو کنید...
عوارض استفاده از کاندوم تاخیری

عوارض استفاده از کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری یکی از محبوب‌ترین انواع کاندوم‌ محسوب می شود که هم در بین آقایان و هم در بین بانوان، طرفداران زیادی دارد. کاندوم‌های تاخیری علاوه بر تأخیر در انزال و جلوگیری از بارداری، شما را از بیماری‌های جنسی در امان نگه می‌دارد. البته عوارض طولانی‌‌مدت کاندوم تاخیری ممکن است شما را با مشکلات خاصی مواجه کند.

قبل از اینکه برای خرید انواع کاندوم‌های تاخیری به داروخانه آنلاین یا داروخانه‌های حضوری مراجعه کنید، باید با عوارض آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید تصمیم درست‌تری برای خرید کاندوم اتخاذ کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل عوارض کاندوم تاخیری را مورد بررسی قرار دهیم.

عوارض کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری، وسیله‌ای کارآمد و ایمن است که بیشتر افراد برای افزایش لذت جنسی از آن استفاده می‌کنند. با اینکه خرید کاندوم‌های تاخیری مزایای زیادی دارد، اما استفاده از مواد روان‌کننده‌ و بی‌‌حس‌‌کننده در ساختار آن‌ها باعث ایجاد عوارض می‌شود. موارد زیر از جمله مهم‌ترین عوارض کاندوم تاخیری هستند:

 

حساسیت به جنس کاندوم

بیشتر کاندوم‌هایی که در بازار وجود دارند، از جنس لاتکس هستند. لاتکس ماده‌ای سفید و نرم است که در زیر پوسته‌ی برخی از درختان وجود دارد. از آنجایی‌ که عده‌ای از افراد به این ماده حساسیت دارند، نمی‌توانند از کاندوم‌های لاتکس استفاده کنند.

خارش، قرمزی، تورم پوست و ضایعاتی مانند کهیر، از جمله علائم حساسیت به لاتکس هستند. اگر حساسیت افراد به لاتکس بسیار شدید باشد، ممکن است به آنافیلاکسی دچار شوند. بهتر است بدانید که این بیماری در تنفس فرد اختلال به وجود می‌آورد و حتی زندگی او را تهدید می‌کند.

 

حساسیت به مواد بی‌حسی داخل کاندوم تاخیری

در کاندوم تاخیری از مواد روان‌کننده و بی‌حس‌کننده‌ای به نام لیدوکائین و بنزوکائین استفاده می‌شود. ممکن است عده‌ای به این مواد حساسیت داشته باشند و با علائمی مانند خارش و سوزش پوست، تورم پوست و ... مواجه شوند.

 

اختلال در نعوظ پس از استفاده از کاندوم

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که کاندوم‌های سفت و تنگ ممکن است در جریان خون اثر گذاشته و منجر به اختلال نعوظ شوند. از آنجایی‌ که کاندوم‌های تاخیری تنگ هستند، باید استفاده از آن‌ها را به حداقل برسانید.

 

کاهش میل جنسی

عده‌ای از آقایان بر این باورند که استفاده از کاندوم تاخیری در حس جنسی آن‌ها اثر منفی می‌گذارد و این مسئله منجر می‌شود تا نعوظ خود را از دست بدهند. این مورد فقط مختص کاندوم تاخیری نیست و  ممکن است به تمام کاندوم‌ها مرتبط باشد.

 

تنوع بالای کاندوم تاخیری

کاندوم‌های تاخیری انواع متفاوتی دارند که بر اساس میزان تاخیر آن‌ها در انزال، می‌توانید بهترین گزینه را خریداری کنید. تاخیر در انزال بستگی به درصد و نوع مواد استفاده‌شده در تولید این نوع از کاندوم‌ها دارد.

در حالت کلی، مردانی که از کاندوم‌های تاخیری استفاده می‌کنند، تقریباً ۱ الی ۵ دقیقه دیرتر از زمان عادی به انزال می‌رسند. اگر هنگام خرید کاندوم، نمی‌دانید کدام نوع از کاندوم‌های تاخیری را خریداری کنید، به موارد زیر دقت کنید:

 

کاندوم تاخیری با لیدوکائین

در طراحی این نوع کاندوم، از بی‌حس‌کننده لیدوکائین استفاده شده‌ است. این محصول برای درمان موقت زودانزالی مردان بسیاری کارآمد است.

قدرت بی‌حس‌کنندگی این مدل کاندوم تاخیری، بیشتر از سایر مدل‌های دیگر است، به همین علت توصیه می‌شود که مردان دارای مشکلات شدید زودانزالی از آن استفاده کنند. همچنین این نوع کاندوم دارای  سایزهای متفاوتی است تا تمامی مردان قادر به استفاده از آن‌ها باشند.

 

کاندوم تاخیری با بنزوکائین

این مدل از کاندوم‌های تاخیری آغشته به بنزوکائین هستند. این ماده ژلی بعد از 4 الی 5 دقیقه سبب بی‌حسی موضعی می‌شود و بدین شکل در تاخیر انزال نقش بسیاری دارد. عوارض کاندوم تاخیری بنزوکائین، در اندام تناسلی بانوان تاثیری ندارد و موجب اختلال نمی‌شود.

کاندوم‌های تاخیری فیزیکی

در تولید این وسیله بهداشتی از مواد بی‌‌حس‌‌کننده استفاده نمی‌شود و برای تاخیر در انزال، فقط یک حلقه در قسمت ابتدایی کاندوم قرار دارد. در واقع این حلقه هنگام رابطه به مقدار اندکی فشار وارد کرده و با انقباض رگ‌ها موجب دیر انزالی می‌شود. عوارض کاندوم تاخیری فیزیکی به علت عدم استفاده از مواد بی‌حسی کمتر است.

 

مدت زمان تاخیر کاندوم تاخیری

پاسخ درستی را نمی‌توان برای این مورد مطرح کرد. در واقع تاخیری که این نوع از کاندوم‌ها ایجاد می‌کنند، به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان تمرکز کلی شما در هنگام رابطه جنسی و همچنین قدرت کنترل روانی، از جمله موارد تاثیرگذار بر مدت‌ زمان تاخیر به شمار می‌آیند. به‌ طور کلی شما می‌توانید به کمک کاندوم تاخیری مدت زمان رابطه جنسی خود را حدود پانزده دقیقه بیشتر کنید.

 

تفاوت کاندوم تاخیری با دیگر محصولات تاخیری

با خرید اسپری تاخیری، می‌‌توانید همان مزایای کاندوم تاخیری را به دست بیاورید، اما استفاده از این اسپری‌‌ها منجر به جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های جنسی نمی‌شود. در واقع اسپری‌‌های تاخیری، تنها بازه‌ی زمانی انزال شما را به تعویق می‌اندازند و کاربردی برای جلوگیری از انتقال اسپرم‌ها ندارند. از طرفی، معمولاً استفاده از کاندوم‌‌های تاخیری راحت‌تر از اسپری تاخیری است.

اگر بین خرید کاندوم تاخیری یا تهیه ژل تاخیری دچار شک و تردید هستید، باید بگوییم که تهیه و خرید ژل تاخیری از نظر عملکرد، تفاوت خاصی با اسپری تاخیری ندارد. البته باید به این نکته توجه کنید که ژل تاخیری نیز سبب جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری‌های جنسی نمی‌شود.

 

طرز استفاده صحیح از کاندوم تاخیری

برای اینکه از کادوم‌های تاخیری به‌درستی استفاده کنید، باید ابتدا پشت و روی کاندوم را تشخیص دهید. در مرحله بعد نگاهی به کاندوم بیندازید تا جهت بازشدن کاندوم را پیدا کنید. هنگامی که کاندوم باز شد، سر آن را بیرون بکشید.

 نحوه استفاده از کاندوم تاخیری به این صورت است که حتما باید سر نگهدارنده‌ی این محصول رو به بیرون و مستقیم باشد. در هنگام استفاده از کاندوم تاخیری، حتما باید آلت تناسلی در حالت نعوظ باشد، در غیر این صورت، کاندوم چین می‌خورد و سبب پارگی یا خارج‌شدن در حین رابطه‌ی جنسی می‌شود.

همچنین باید رول کاندوم تاخیری به‌راحتی باز شود. اگر در حین بازکردن کاندوم با مشکل روبه‌رو شدید، مطمئن باشید که کاندوم را اشتباهی روی آلت خود قرار داده‌اید. در چنین حالتی بهتر است کاندوم را دور بیندازید و از کاندوم جدید استفاده کنید. 

 

آسان‌ترین راه برای خرید کاندوم تاخیری

کاندوم‌های تأخیری می‌توانند مشکل زود انزالی در مردان را برطرف کنند و سبب افزایش لذت در رابطه جنسی شوند. یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای خرید کاندوم‌های تاخیری و کسب اطمینان از کیفیت آن‌ها، خرید آنلاین کاندوم از داروخانه زیوش است.

داروخانه آنلاین زیوش یکی از معتبرترین داروخانه‌های ایران است که امکان خرید محصولات جنسی را در تنوع بالا فراهم کرده است. برای خرید انواع کاندوم تاخیری کافی است به سایت zeevash.ir بروید و در آنجا کاندوم مورد نظر را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید.

 

سوالات متداول درباره کاندوم تاخیری

  1. بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری، چه زمانی است؟

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری، در حالت نعوظِ کامل و قبل از دخول است.

 

  1. تأثیر کاندوم تاخیری در بارداری چگونه است؟

این کاندوم هم مانند مدل‌های دیگر تا ۹۸ درصد از وقوع بارداری ناخواسته جلوگیری خواهد کرد. البته با توجه به بی‌حس‌شدن آلت تناسلی، ممکن است در صورت پاره‌شدن کاندوم متوجه آن نشوید.

 

  1. کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد می‌کند؟

مصرف کاندوم تاخیری با توجه به وضعیت بدنی و محیطی و همچنین نحوه استفاده درست از کاندوم حدود ۵ الی ۱۵ دقیقه تاخیر ایجاد می‌کند.

 

 

 

 

 

 

داروخانه آنلاین زیوش

آدرس : تهران، خيابان كارگر شمالی، نبش خیابان دوم، پلاک 1837، طبقه همكف

شماره تلفن : +98-2191007666

ایمیل : info@zeevash.ir

زیوش

داروخانه آنلاین زیوش، نسخه آنلاین داروخانه معتبر دکتر سالاری تبار است که از سال 1398 فعالیت خود را با دریافت مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. داروخانه زیوش، داروخانه‌ای مدرن در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی، محصولات جنسی و مکمل‌های درمانی، کمک درمانی و ورزشی است؛ مهم‌ترین اصل ما در گروه زیوش، رضایت مشتریان، کیفیت و اصالت کالا، ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز مورد اعتماد است.

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
تمامی حقوق برای داروخانه آنلاین زیوش محفوظ است. | طراحی سایت پرسینا